Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vokietijoje įsikūrusios markės kūriniai liaupsinami dėl daugybės dalykų: gražiausias, dinamiškiausias, kiečiausias, labiausiai merginų kojas pakertantis ar labiausiai pribloškiantis. Entuziastai skirtingiems „Porsche“ modeliams komplimentų negaili.
Šį kartą „Porsche“ kompanijos darbuotojai nusprendė išrinkti patį triukšmingiausią kompanijos modelį. Automobilį, kuris šalia stovinčius elektromobilių vairuotojus priverstų raukytis ir mojuoti pirštu, jog taip negalima daryti. Kai šių automobilių jėgainės skamba kaip netikėtai pasirodęs griaustinis – dar ir kaip galima daryti.
Pretendentų į šį garbingą titulą buvo ne vienas ir ne du, kol galiausiai buvo atrinkti penki finalininkai: ralio varžybose dalyvavusi „Porsche 911 SC“, vienas sėkmingiausių žiedinėms lenktynėms skirtų bolidų – „996“ kartos „911 RSR“, ne vieną Niurburgringo trasos ratą įveikęs „928 Trigema“, vos 1,5 litro darbinio tūrio turinti „Porsche 804“ bei vienas įspūdingiausių kompanijos modelių – „Porsche 911 Carrera RSR Turbo 2.1“.
Vokietijoje įsikūrusios markės kūriniai liaupsinami dėl daugybės dalykų: gražiausias, dinamiškiausias, kiečiausias, labiausiai merginų kojas pakertantis ar labiausiai pribloškiantis. Entuziastai skirtingiems „Porsche“ modeliams komplimentų negaili.
Šį kartą „Porsche“ kompanijos darbuotojai nusprendė išrinkti patį triukšmingiausią kompanijos modelį. Automobilį, kuris šalia stovinčius elektromobilių vairuotojus priverstų raukytis ir mojuoti pirštu, jog taip negalima daryti. Kai šių automobilių jėgainės skamba kaip netikėtai pasirodęs griaustinis – dar ir kaip galima daryti.
Pretendentų į šį garbingą titulą buvo ne vienas ir ne du, kol galiausiai buvo atrinkti penki finalininkai: ralio varžybose dalyvavusi „Porsche 911 SC“, vienas sėkmingiausių žiedinėms lenktynėms skirtų bolidų – „996“ kartos „911 RSR“, ne vieną Niurburgringo trasos ratą įveikęs „928 Trigema“, vos 1,5 litro darbinio tūrio turinti „Porsche 804“ bei vienas įspūdingiausių kompanijos modelių – „Porsche 911 Carrera RSR Turbo 2.1“.