• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Lamborghini“ yra viena iš tų kompanijų, kurios neskuba kurti konkretaus modelio pamainos. „Lamborghini“ pirmą kartą mažiausią ir pigiausią markės modelis pristatė 2003 metais, prieš dešimt metų.
Vis dėlto tai nėra pirmasis modelis, kuris sulaukia naujos pamainos kas dešimt metų. Kompanijos flagmanais laikomi modeliai taip pat buvo keičiami kas dešimt metų : „Miura“, „Countach“, „Diablo“, „Murcielago“ ir „Aventador“.

„Lamborghini“ yra viena iš tų kompanijų, kurios neskuba kurti konkretaus modelio pamainos. „Lamborghini“ pirmą kartą mažiausią ir pigiausią markės modelis pristatė 2003 metais, prieš dešimt metų.
Vis dėlto tai nėra pirmasis modelis, kuris sulaukia naujos pamainos kas dešimt metų. Kompanijos flagmanais laikomi modeliai taip pat buvo keičiami kas dešimt metų : „Miura“, „Countach“, „Diablo“, „Murcielago“ ir „Aventador“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

00 (3)


Šiandien „VAG“ koncernui priklausantis gamintojas pristatė ilgai kurtą „Gallardo“ pamainą, kuri buvo pakrikštyta „Huracan“ vardu.

Naujasis modelis turi 5.2 litro benzininį motorą, kuris pajėgus išvystyti 610 arklio galių ir 560 NM sukimo momentą esant 6500 aps/min. Dėka pakankamai mažo svorio, kuris siekia tik 1422 kilogramų, naujasis modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per 3.2 sekundės, o 200 km/val. greitį pasiekia tik per 9.9 sekundės. Vidutinės kuro sąnaudos siekia 12.5 litro šimtui kilometrų.

REKLAMA


00 (6)


Naujausias „Lamborghini“ kūrinys bus komplektuojamas tik su dvigubą sankabą turinčia transmisija, kuri galią perduos į visus keturis varomuosius ratus. Dar prieš pasirodant „Aventador“, kompanijos atstovai yra pasakę, kad ateityje „Lamborghini“ automobiliai nebus siūlomi su mechaninėmis pavarų dėžėmis.


„Huracan“ bus oficialiai pristatytas kitų metų pavasarį įvyksiančioje Ženevos automobilių parodoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų