Ieškojo kitų būdų
„
Bentley“ visuomet specializuodavosi komfortiškais ir greitais automobiliais, kurie dėvėdavo sedano arba kupė kėbulo tipą. Britai šiems kėbulo tipams daugiausiai dėmesio skirdavo vien dėl to, jog juos dievindavo „Bentley“ markės automobilius galintys įsigyti vairuotojai. Būtent todėl iki šiol nematėme „Bentley“ hečbeko, vienatūrio ar visureigio. Ai, nors pala...
„Bentley“ darbuotojai apie naują kėbulo tipą svajojo daugelį metų, tačiau itin konservatyvūs įmonės vadovai leisdavo koncentruotis tik į anksčiau minėtus kėbulo tipus. Vis dėlto, vienas ambicingas projektas sugebėjo praslysti pro griežtą vadovų filtrą – tai 1994 metais pristatytas „Bentley Dominator“ visureigis.
Pirmasis ir netradicinis „Bentley“ darbuotojų eksperimentas buvo sukurtas ant „Range Rover“ platformos. Iš tiesų, techninė automobilio dalis priklausė „Range Rover“ visureigiui. „Bentley“ darbuotojai ant „Range Rover“ skeleto uždėjo savo kėbulo detales ir sumontavo savo gamybos interjero detales.
Gamintojo atstovai iš pradžių teigė, jog tai tik eilinis eksperimentas, kuris niekada nepasieks serijinės gamybos. Vis dėlto, projektą pamatęs Brunėjaus sultonas iškart kreipėsi į „Bentley“ vadovus ir labai gražiai paprašė pagaminti ne vieną, bet šešis skirtingus „Bentley Dominator“ egzempliorius.
Verta dėmesio investicija
„Bentley“ puikiai žinojo, jog „Dominator“ serijinė gamyba nėra galima, ypač atsižvelgiant į tuometinę gamintojo finansinę situaciją.
Kuomet į gamintoją kreipėsi ne bet kas, o Brunėjaus sultonas, britai puikiai žinojo, jog jie gali realizuoti savo eksperimentinį projektą ir dar iš to užsidirbti. Iki šiol nėra žinoma kokią tikslią sumą paklojo Brunėjaus sultonas už šį „Bentley“ projektą, tačiau neoficialūs šaltiniai skelbia, jog vieno „Dominator“ egzempliorius kainavo nei daug, nei mažai – 3 milijonus svarų sterlingų! Už truputėlį modifikuotą „Range Rover“!
Milžiniška piniginė injekcija ne tik išgelbėjo „Bentley“ nuo bankroto. Brunėjaus sultono pomėgis įsigyti išskirtinius automobilius paskatino „VAG“ koncerną atkreipti dėmesį į britiškų ratuočių gamintoją. Praėjus keturiems metams nuo „Dominator“ gimimo, „Bentley“ pateko „VAG“ koncerno rankas.