Jei naują dviratį išrasti pernelyg keblu, kodėl neišradus laivo, galinčio sukelti revoliuciją laivybos srityje?
Norvegų inžinierius Terje Lade‘as būtent taip ir padarė: jo suprojektuotas milžiniškas krovininis laivas aerodinamines savo korpuso savybes naudoja kaip gigantišką burę. Toks inžinerinis sprendimas, pasak T. Lade‘o, leidžia sutaupyti iki 60 proc. kuro, kurį būtų sunaudojęs tokį pat krovinį plukdantis įprastas krovininis laivas.
„Project Vindskip“ pavadinto naujoviško laivo projekto autorius tvirtina, kad pirmasis toks laivas bus nuleistas į vandenį jau po 3–4 metų. Pasak inžinieriaus, kai „Vindskip“ plaukia kursu, kuris su vėjo kryptimi sudaro nedidelį kampą, laivo korpusas veikia kaip burė. O kadangi burė naudojama veikiant įprastiniams varikliams, toks laivas gali pasinaudoti ir vėjo, kuris atsiranda dėl padidėjusio plaukimo į priekį greičio, pranašumais. Vadinasi, korpuso burė užtikrina trauką net plaukiant prieš natūralų vėją.