Skirtingai nei Baltijos šalyse, Skandinavijoje apdovanojami dalyviai ne susumavus dviejų (ar daugiau) važiavimų rezultatus, o po kiekvienų lenktynių, tad viso renginio metu vienas po kito varžybas keitė trofėjų dalybos iki pat vėlaus vakaro. Žinoma, lenktynėse netrūko nei įtampos, nei kovų ar gaisrų bei avarijų ir visa tai – nuo pat ankstyvo ryto.
Ilgą lenktynių maratoną pradėjusiose suomiškose „BMW Xtreme“ lenktynėse triumfavo Juho Siekkinenas. Šią mono klasę keitė „Legends Cars“ mažylės, kurių tarpe šeštadienį triumfavo suomis Kalle Merisalas. Šioje serijoje, kaip visuomet – nebuvo nuobodu, netrūko nei pasistumdymų, nei sportinių incidentų.
Vėliau „Botniaring“ trasoje rikiavosi „NEZ Porsche Sprint Challenge“ dalyviai. Jų – net 17, kurių tarpe – Lietuvai atstovavęs Mantas Janavičius. Šį sportininką tik paskutinių ratų metu aplenkė Thomas Padovanis. Pastarasis lyderio poziciją išsaugojo ir antrojo važiavimo metu, tad ir absoliučioje įskaitoje tapo nugalėtoju. Tuo tarpu, vienintelis Lietuvos atstovas užėmė antrąją vietą, trečiąją palikdamas Emiliui Westmanui.
Šeštadienį laimėtojai paaiškėjo ir „BTC 1“ bei „BTC 2“ įskaitose. Šių klasių dalyviai savo starto vietas išsiaiškino tik rytinės kvalifikacijos metu. Pirmosios lenktynės nepraėjo be incidento, po kurio sportininkas Atis Veismanis gavo 5 sekundžių baudą. Po abiejų važiavimų, „BTC 1“ klasės nugalėtoju tapo Aurimas Kučinskas, o antrąją vietą iškovojo dar vienas lietuvis Tomas Jatkevičius. „BTC 2“ įskaitoje pergale džiaugėsi šio sezono lyderio vietą užsitikrinęs estas Simo Lindas, už savęs palikdamas du Lietuvos sportininkus: Andrių Keblį trečioje vietoje ir Kasparą Skyrelį antroje.
Šeštadienį dėl pergalės kovojo ir itin gausios Lietuvos sportininkų pajėgos „BMW 325 Cup” serijoje. Šį kartą startui rikiavosi 35 dalyviai. Žinoma, kova dėl pergalės buvo itin artima ir intensyvi, tad neapsieita be pasistumdymų, baudų ir protesto, raudonos vėliavos ir pakartotinio lenktynių starto. Šiose lenktynėse kovos nesibaigia trasoje: galutiniai taškai sudedami išdalinus baudas ir įvertinus visus trasoje įvykusius incidentus. Galiausiai, po abiejų važiavimų nugalėtojai buvo apdovanoti pagal preliminarius rezultatus: galutiniai rezultatai buvo tvirtinami po techninių automobilių patikrinimų. Na, o po ilgo ir intensyvaus pergalės siekimo, aukščiausiu apdovanojimų pakylos laipteliu džiaugėsi Leo Messengeris, antroji vieta teko estui Aleksui Ivanovui, o trečioji – latviui Ricardui Subeckiui.
Kaip jau tapo ganėtinai įprasta, šeštadienio lenktynių maratoną užbaigė šešių valandų („BEC6H”) lenktynės. Nors dalyvių rikiuotė ir nenusidriekė per visą starto tiesiąją, kovos virė iki pat lenktynių pabaigos, o tarpusavio pasistumdymus trasoje papildė „CODE 60“ lenktynių fazės bei techniniai gedimai, sumaišantys visas kortas. Rezultatus įtakojo ir dalyvių Pit Lane zonoje daromos klaidos: per ilgas vairavimo laikas ar kuro pylėjams taikomų saugumo reikalavimų nepaisymas. Na, ir po ilgos dienos, 23 val. vakaro pagaliau pergale galėjo džiaugtis „Porsche Baltic GT3“ komanda iš Lietuvos. Jai šiame etape atstovavo Nerijus Dagilis, Andrius Šlimas ir Paulius Žadeika. Antrąją vietą absoliučiai ir pirmąją „TCR“ įskaitoje iškovojo dar viena Lietuvos vėliava pasipuošusi komanda „NOKER Racing“. Jos sudėtyje važiavo Kęstutis Stasionis ir Stenas Piirimagis. Šią komandą vis mėgino pavyti ir aplenkti trečioje absoliučios įskaitos vietoje (ir antroje tarp „TCR“ dalyvių) likusi Estijos „ALM Motorsport“ komanda su pilotais Svenas Karuse ir Anttis Rammo už vairo.
Trečioji vieta „TCR“ įskaitoje teko vietinei „Black Rose Racing“ komandai.
„GT AM“ įskaitoje pergalę iškovojo „Porsche Baltic GT4“ komanda iš Lietuvos, o „GT PRO“ – suomiai „KSB Racing by Joujaam“. „TC 2” klasės lyderiu tapo lietuviai „Baltic Karting Academy“, saugiai pabėgę nuo Suomijos „Special Stage“ ekipos. Dyzelinių automobilių įskaitoje, pergale ir itin svarbiais čempionato taškais džiaugėsi su technika pirmojo etapo metu kovojusi „Antėja Racing Team“ komanda, antroje vietoje palikusi vietinių „Team R2M“ ekipą.
Sekmadienis – su lietuvių pergalėmis ir rekordu
Po ekstremalaus šeštadienio Suomijos „Botniaring“ trasoje, kovos tęsėsi ir sekmadienį, kuris lenktynių skaičiumi ir įtampa nė kiek nenusileido pirmajai lenktynių dienai.
Kaip ir iš vakaro, rytą pradėjo suomiškosios „BMW Xtreme“ lenktynės ir lygiai taip pat, pergale vėl džiaugėsi Juho Siekkinenas. Įdienojus, technika trasoje tapo galingesnė, kai dėl pergalės kovojo akį traukiančios, griausmingos „V8 Thunder cars” klasės dalyviai. Pergalę iškovojo įspūdingą tempą demonstravęs suomis Tonis Lahteenmakis. Pastariesiems išsiaiškinus nugalėtojus, trasoje dar kartą pasirodė „Legends Cars“. Šie mažyliai savaitgalį lenktyniavo tris kartus, iš kurių du – sekmadienį. Pirmąjį sekmadienio važiavimą pergalę iškovojo Kalle Merisalo, o antrųjų lenktynių metu fortūna nusišypsojo itin atkakliai kovojusiam Tuomui Plosilai.
Galiausiai, po pietų pertraukos savo jėgas „Botniaring“ trasoje galėjo išmėginti ir „BGT PRO“, „BGT AM“, „TCR“ ir „BTC 4” dalyviai. Šios lenktynės tapo ypatingomis puikiai pasirodžiusiems Lietuvos lenktynininkams. „TCR“ įskaitoje pergalę iškovojo Kasparas Vaškelis su „Hyundai“ ne tik parsivežė į namus trofėjų, bet ir užfiksavo geriausią laiką, pademonstruotą „Botniaring“ trasoje „TCR“ automobiliu. Jam ant kulnių visų lenktynių metu mėgino lipti Kęstutis Stasionis su „Volkswagen Golf“, o pastaruosius mėgino pavyti latvis Valteris Zviedris. „BGT AM“ įskaitoje pergale džiaugėsi dar vienas lietuvis Kastytis Volbekas, o „BGT PRO“ klasės lyderio vietos visų lenktynių metu niekam neužleido estas Thomas Kangro, antroje ir trečioje vietoje palikdamas suomius Miką Makineną ir Emilį Westmaną. „BTC 4“ klasės nugalėtoju tapo BaTCC serijos senbuvis Jyrkis Jonkkaris.
„Mekonomen Grand Prix“ vainikavo „Nankang Endurance Academy“ dviejų valandų lenktynės. Kaip ir visuomet, sportininkų kovos čia pritraukė daug dėmesio, o neatslūgstanti įtampa vertė dalyvius daryti klaidas, taip užsidirbant baudas. Pastarosios nuolat maišė kortas ir išlaikė intrigą iki pačių paskutinių lenktynių minučių. Žinoma, nebuvo išvengta ir avarijų bei sportinių incidentų, sukėlusių komandoms papildomų rūpesčių.
Po dviejų valandų kovų, fortūna šypsojosi „Baltic Karting Academy Family“ komandai, tapusiai greičiausia absoliučiai. O čia už „Renault Clio“ vairo varžėsi smagus tėvo ir sūnaus duetas: Rokas ir Aras Kvedarai. Tuo pačiu, jie išplėšė pergalę ir „BTC 4“ įskaitoje. „ABC Race“ grupėje pergalė teko latviams „LDV Racing Team“, „BTC 2” – estams „Lind Racing“, antroje vietoje palikus lietuvių „Autokaslita“ komandą. „BTC 3” klasėje greičiausi buvo „RS Racing Team“. Tuo tarpu, gausiausioje „BMW 325 Cup” grupėje pergalę išplėšė latviai „Jurmala/Papa's saciksu komanda“, palikdami estus „EST 1 Racing #3“ komandą antroje vietoje ir „LV Racing“ trečioje.
Praūžus „Mekonomen GP“, dalyviai turės gražaus laiko atsikvėpti: Baltijos šalių čempionatų kovos tęsis „Parnu Summer Race“ lenktynių metu, kurios vyks liepos 12-14 dienomis Estijoje, „Porsche Ring“ trasoje.