• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne tik Lietuvoje, bet ir daugelyje kitų šalių, kasdien apsiperkantys gyventojai ne visada džiaugiasi tuo, kad patys turi atlikti kasininkų darbą. Tad kai kurie prekybininkai jau imasi permainų.

Ne tik Lietuvoje, bet ir daugelyje kitų šalių, kasdien apsiperkantys gyventojai ne visada džiaugiasi tuo, kad patys turi atlikti kasininkų darbą. Tad kai kurie prekybininkai jau imasi permainų.

REKLAMA

Šiaurės Anglijoje veikianti įmonė „Booths“ pranešė, kad visose 28 šio prekybos tinklo parduotuvėse, išskyrus dvi, prie kasų vėl dirbs darbuotojai, praneša BBC.

Įmonė, kuriai priklauso 16 parduotuvių Lankašyre, taip pat Jorkšyre ir Češyre, teigė, kad taip reaguoja į klientų atsiliepimus.

„Tikime, kad kolegos, aptarnaujantys klientus, užtikrina geresnę klientų patirtį , todėl priėmėme sprendimą daugumoje mūsų parduotuvių atsisakyti savitarnos kasų“, – teigė bendrovė.

„Booths“ generalinis direktorius Nigelas Murray, kalbėdamas BBC radijo stočiai „Radio Lancashire“, sakė: „Mūsų klientai mums sakė, kad parduotuvėse esantys savitarnos aparatai gali būti lėti, nepatikimi, be to, jie yra beasmeniai.“

REKLAMA
REKLAMA

„Turime nemažai birių produktų – vaisių, daržovių ir kepinių – ir kai tik prieinate prie savitarnos kasos, turite juos vizualiai patikrinti, o kai kurie klientai nežino, pavyzdžiui, kad vienas obuolys skiriasi nuo kito“, – pridūrė jis.

REKLAMA

Pasak vadovo, su tuo susiję įvairūs nesklandumai, o kai į krepšį įsidedate alkoholio, kažkas turi ateiti ir patikrinti, ar esate tinkamo amžiaus.

Gyvas bendravimas pagerina aptarnavimą

M. Murray pridūrė: „Esame įmonė, kuri didžiuojasi aukštais standartais ir šilta, asmenine priežiūra. Mėgstame bendrauti su žmonėmis ir tikrai didžiuojamės, kad pereiname prie to, kad mūsų klientus aptarnautų žmonės, žmonės, taigi, vietoj dirbtinio intelekto siekiame tikro intelekto.“

REKLAMA
REKLAMA

Įmonė, kuri apibūdinama kaip šiaurietiškoji „Waitrose“, teigė, kad jos filosofija nuo 1847 m. yra „parduoti geriausias turimas prekes patraukliose parduotuvėse, kuriose dirba aukščiausios klasės padėjėjai“.

„Džiuginti pirkėjus šiltu šiaurietišku priėmimu yra mūsų DNR dalis, todėl ir toliau investuojame į savo darbuotojus, kad užtikrintume, jog liksime ištikimi šiam etosui“, – pridūrė įmonė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vienas klientas socialinėje žiniasklaidoje parašė, kad tai buvo „siaubingas sprendimas“, ir pridūrė: „Štai kodėl dabar jūs praleidžiate laiką eilėse ir laukdami“.

Tačiau Sue iš Leylando sakė BBC radijui „Lancashire“: „Manau, kad apsipirkimas yra nuobodus ir kasdieniškas užsiėmimas, o jei darbuotojai su jumis kalbasi, tai tik pagerina situaciją.

Ateini APSIPIRKTI už savo JAU UŽDIRBTUS pinigus, bet tave "pristato" patį save APSITARNAUTI, t.y. dirbti kažkieno kito darbą NEMOKAMAI.
Dėkui Dievui, yra supratingų turčių, kurie bijo prarasti savo parduotuvėse pirkėjus ir vėl grąžina normalias kasas.
gerai padarė, reik ir pas mus naikit savitarna, išmetra klaida lauki kol perbėga pardavėja per visas savitarnos kasaso pralauki nemažai. niko čia greičiau
Kada mūsų "protų bokštams" dašus, kad tos savitarnų kasos prie geresnio aptarnavimo neprivers, tik blogina apsipirkimą
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų