Ekonominės krizės metu moterys stengiasi atrodyti patraukliau, todėl kosmetikos pardavimas ne tik nemažėja, bet ir auga.
Tokią išvadą padarė tyrimo kompanijos „Mintel“ specialistai, išanalizavę kosmetikos rinkos situaciją, rašoma „The Telegraph“.
Įdomu tai, kad kosmetikos rinkos augimas atkartoja fenomeną, pastebėtą Didžiosios depresijos laikotarpiu - 4-ąjį praėjusio amžiaus dešimtmetį. Tuomet moterys pirko kosmetiką, kad atėjusios į darbą atrodytų geriau už kitas pretendentes į darbo vietą. Šis fenomenas buvo pavadintas „Lipstick Factor“ („lūpdažių faktorius“), pažymi „The Daily Mail“.
Parduotuvių tinklo „Selfridges“ direktorės Anne Pitcher žodžiais, recesijos metu moterys renkasi raudoną spalvą, nes dėl to jaučiasi labiau savimi pasitikinčios.
Konsultacijų kompanijos „MHE Retail“ direktorius pažymėjo, kad britų statistinė 25-34 metų moteris savo kosmetinėje nešiojasi maždaug 120 dolerių vertės kosmetikos.
ve.lt, parengė Olga Beleičeva