Jaguar XJR-9
„Tom Walkinshaw Racing“ dirbtuvėse sukurtas bolidas, kuris „Jaguar“ kompanijai atnešė ne vieną pergalę tarptautinėje automobilių sporto arenoje.
Apskritai, britiškos markės atletas sugebėjo iškovoti 11-ą trofėjų. Vieną iš jų „Jaguar“ atsivežė iš prestižinių Le Mano 24 valandų lenktynių.
„Jaguar XJR-9“ vėliau tapo naujo „Jaguar“ projekto donoru, kurio dėka automanų pasaulis išvydo „Jaguar XJR-15“, tačiau tai dar ne viskas.
D.Britanijoje gyvenantis automobilių entuziastas įsigijo lenktynėms paruoštą „XJR-9“ ir pritaikė jį bendro naudojimo keliams. Vienu metu šio įspūdingo ratuočio šeimininku buvo Formulės 1 dalyvis ir lenktynių komentatorius – Martinas Brundle'as.
Porsche 962
Vienas žinomiausių sportinių bolidų visoje planetoje, kurį „Porsche“ inžinieriai sukūrė atsižvelgdami į tuomet galiojusį „Group C“ klasės reglamentą.
„Porsche 962“ laikomas vienu sėkmingiausiu lenktyninių bolidų. Nuo 1984 iki 1994 metų „Porsche 962“ iškovojo net 31-ą pergalę skirtingose autosporto disciplinose.
Net tris pergales šis bolidas iškovojo Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynėse: 1986, 1987 ir 1994 metais.
Kadangi tai buvo itin greitas ir daugelio geidžiamas bolidas, keleto kompanijų iniciatyva buvo sukurtos bendro naudojimo keliams skirtos versijos.
„Dauer 962“ yra pati žinomiausia lenktyninio bolido versija. Jocheno Dauerio iniciatyva sukurtas automobilis, kuris sulaukė net 13 individualių užsakymų.
95% komponentų buvo identiški pergalingam bolidui. Projekto autoriai pakoregavo pakabos konfigūraciją ir automobilio viduje sumontavo patogesnes sėdynes bei keletą papildomų komforto įrangos priedų.
Ir į darbą į sodą skirtas modelis buvo komplektuojamas su 3 litrų, 730 arklio galių išvystančiu motoru, kuris leisdavo automobiliui pasiekti net 404,6 km/val. maksimalų greitį.
Antroji šio modelio interpretacija buvo sukurta „Schuppan“ dirbtuvėse. Šio projekto autorius ir iniciatorius buvo Vernas Schuppanas – Australijoje gimęs lenktynininkas.
agrindiniu smuiku grojęs variklis buvo paimtas iš „Porsche 962“ bolido. Tam tikri elementai taip pat buvo pasiskolinti iš „Porsche“ inžinierių kūrinio, tačiau visa kita buvo sukurta „Reynard Motorsport“ specialistų.
Porsche 917
Milžiniško susidomėjimo šiais metais sulaukė Monako gyventojas, Claudio Roddaro, kuris įsigijo legendinį „Porsche 917K“ ir pavertė jį savo kasdieniniu automobiliu.
Naujam bolido šeimininkui prireikė tik pakeisti priekinius ir galinius žibintus, sumontuoti tylesnę išmetimo sistemą ir užsidėti tradiciniams automobiliams būdingus šoninius veidrodėlius. Viskas!