Gamintojas akcentuoja didesnį efektyvumą, naujas hibridines technologijas ir patobulintą važiuoklę, tačiau ar tai iš tikrųjų reikšmingas žingsnis pirmyn, ar tiesiog neišvengiami rinkos diktuojami pokyčiai?

Subtilūs pokyčiai vietoje revoliucijos
Iš pirmo žvilgsnio „A6 Avant“ išlaikė sau įprastą griežtų linijų ir elegantiškų proporcijų dizainą, tačiau didesnis dėmesys skirtas aerodinamikai.
0,25 Cd oro pasipriešinimo koeficientas – geriausias tarp visų „Avant“ modelių su vidaus degimo varikliu. Prie to prisideda atnaujintas spoileris, difuzorius ir galinio lango aerodinaminiai elementai.
Nepaisant patobulintos aerodinamikos, pats dizainas nesuteikia nieko naujo ar netikėto. Priekinė dalis atrodo itin pažįstama, o tai, kad „Audi“ laikosi saugios evoliucijos taktikos, reiškia, jog didelių pokyčių nei technologiniu, nei vizualiniu aspektu čia nerasime.
Hibridinės technologijos
Vienas reikšmingiausių atnaujinimų – „MHEV plus“ hibridinė sistema, kuri dabar naudojama tiek 2.0 TDI keturių cilindrų (204 AG), tiek 3.0 TFSI šešių cilindrų (367 AG) varikliuose. Gamintojas teigia, kad ši sistema padeda sumažinti CO₂ emisiją ir padidina efektyvumą.
Automobilis gali naudoti elektrinę energiją manevruojant stovėjimo aikštelėse ar važiuojant lėtai judančiu eismo srautu.
Modernizuota pakaba
„Audi“ inžinieriai ženkliai atnaujino „A6 Avant“ važiuoklę. Buvo sumontuotos standesnes pakabos įvorės, patobulinta vairo kolonėlė ir progresyvesnis vairo mechanizmą. Tai reiškia, kad automobilis turėtų suteikti geresnį ryšį su keliu ir tikslesnį valdymą.
Papildomai galima rinktis visų ratų vairavimo sistemą, kuri miesto sąlygomis pagerina manevringumą, o važiuojant didesniu greičiu – stabilumą.
Daugiau skaitmeninių sprendimų
Interjero dizainas išlieka atpažįstamas – tvarkingas, minimalistinis, kokybiškas, bet be didelių staigmenų. Gamintojas didžiuojasi naujais OLED galiniais žibintais, siūlančiais septynis skirtingus dienos šviesų grafikas.
Skaitmeninės technologijos taip pat toliau plėtojamos. Vairuotojas gauna pažangų projekcinį ekraną, o keleiviai gali naudotis išplėstomis individualizavimo galimybėmis.
Kokybiškos garso mėgėjams siūloma „Bang & Olufsen“ 3D garso sistema, kurios garsiakalbiai integruoti net į sėdynių galvos atlošus.
Numatoma automobilio kaina Lietuvoje – nuo 58 000 eurų.