• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antrą mėnesį sukčiai elektroniniu paštu banko „Swedbank“ klientams siuntinėja e. laiškus ir prašo pateikti savo prisijungimų kodus, tačiau, pasak pareigūnų, iki šiol negauta nė vieno pareiškimo, kad žmonės nuo jų nukentėjo.

REKLAMA
REKLAMA

Liepos viduryje sukčiai laiškus žmonėms siuntinėjo iš e. pašto dėžutės [email protected], dabar šie laiškai siunčiami iš [email protected].

REKLAMA

Laiško pavadinime rašoma „Sąskaita sustabdyta“, toliau prašoma įvesti naudotojo ID numerį, slaptažodį ir visus 72 slaptažodžius iš elektroninės bankininkystės slaptažodžių kortelės, rašo „Kauno diena“.

Pasak Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Viešųjų ryšių poskyrio vyriausiosios specialistės Dalios Petrauskienės, dėl šio pobūdžio sukčiavimo atvejų pranešimų nėra, kaip ir dėl to, kad žmonės gavo tokius laiškus iš tariamo „Swedbank“.

Teigiama, jog tai, kad žmonės nesiskundžia, rodo, kad jie tapo ne tokie naivūs ir patiklūs, gavę panašius laiškus neskuba suvesti duomenų, o pasitikslina banke, ar tikrai šį laišką atsiuntė jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų