Elektroninėse pašto dėžutėse pasirodė informacija, esą šiąnakt „Hansabank“ klientai gali patirti nepatogumų atsiskaitydami banko kortelėmis ir naudodamiesi internetine bankininkyste. Laiške rašoma, jog norint patirti kuo mažiau nepatogumų, reiktų suskubti prisijungti dar šiandien iki 23 valandos vakaro ir nurodyti prisijungimo prie sąskaitos duomenis. Banko atstovai perspėja, jog tai ne jų siųstas laiškas. Sukčių išplatintame laiške rašoma, jog nepatogumų vartotojams gali kilti dėl sistemos modernizavimo darbų. Tačiau bendrovės „Hansabankas“ atstovai perspėja, jog šie darbai jau sėkmingai atlikti praėjusią naktį ir tikrai nebus kartojami šiąnakt.
Pasak banko komunikacijos skyriaus vedėjos Žydronė Lukšytė, internetinės bankininkystės vartotojai jokių būdų neturėtų niekur suvedinėti savo slaptų prisijungimo kodų. Anot jos, to prašyti neturi teisės net pats bankas.
Banko atstovės teigimu, pirmieji tokie sukčių laiškai pasirodė dar prieš trejus metus ir kasmet kartojasi po du tris kartus.
„Sukčiai taikosi ne į internetines sistemas, kurių beveik neįmanoma „nulaužti“, o siunčia laiškus atsitiktiniais adresais tikėdamiesi, kad tarp tų gavėjų bus patiklių banko klientų“, - sakė Ž. Lukšytė. Tiesa banko klientai, pasak jos, dar nei karto nenukentėjo.
Radijo „Vox Maris“ žinių tarnyba
Šaltinis:
Vox Maris
REKLAMA