Dabar atėjo metas pamatyti atnaujintą „Viziv Performance“ koncepcijos versiją - „Viziv STI Performance“. Kaip matote patys, tai yra yra akivaizdi praėjusiais metais pristatyto projekto evoliucija. Didžioji dauguma agresyvių dizaino elementų išliko nepasikeitę, tačiau šalia jų atsirado dar keletas elementų, kurie leidžia pasakyti - „Vau!“
Šį kartą „Subaru“ taip pat nepanoro atskleisti daugiau techninių detalių ne tik apie šį modelį, bet ir apie ateityje pasirodysiantį „WRX STI“. Anksčiau buvo kalbama, jog naujos kartos modelis atsisakys 2,5 litro darbinio tūrio benzininio variklio, o jį pakeis efektyvesnis - 2 litrų jėgos agregatas su elektros motorais.
Be to, neoficialių šaltinių teigimu, 2020 metais debiutuosiantis naujos kartos „WRX STI“ bus gaminamas ne su sedano, bet su hečbeko kėbulo tipu ir naudos naujutėlę „Subaru Global“ vardu pavadintą platformą. Tą pačią platformą, ant kurios buvo sukurti „Subaru XV“ ir „Impreza“ hečbekai.