Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Japonijos automobilių gamintoja – „Subaru“, oficialiai paskelbė, jog ruošiasi sukurti elektra varomą automobilį. Šį, galbūt ne visiems markės entuziastams patiksiančią automobilio rūšį, „Subaru“ sukurs su Japonijos automobilių pramonės gigantu – „Toyota“.
Po pakankamai sėkmingo bendradarbiavimo kuriant „Toyota GT86“ ir Subaru BRZ“ automobilius, bendrovės atstovai svarstydami būsimo elektromobilio idėjas galiausiai apsistojo ties dviem punktais. Jis privalo turėti keturių varančiųjų ratų pavarą ir jis turės SUV tipo kėbulą.
Naujasis automobilis konstruojamas ant „Subaru“ platformos – „Subaru Global Platform“, kuri padės išnaudoti sumanius inžinerinius sprendimus. Įdomu yra tai, jog pirmoji elektromobilio prezentacija numatyta kitais metais, kai Tokijuje vyks olimpinės žaidynės.
„Subaru“ taip pat sukirto rankomis su „Panasonic“. Šių dviejų bendrovių inžinieriai užsibrėžė tikslą sukurti didelės talpos akumuliatorius su kietos būsenos elektrolitu. Dėl įkrovimo trukmės, talpos, svorio ir atsparumo karščiui nauja akumuliatoriaus technologija yra pranašesnė už šiuo metu dominuojančius ličio jonų akumuliatorius.
„Šis tolesnis žingsnis siekiant aukštesnio elektrifikavimo lygio atitinka Europos automobilių rinkoje vyraujančias tendencijas ir parodo, kaip rimtai „Subaru“ yra nusiteikusi toliau investuoti Europoje“, – teigė „Subaru Nordic AB“ vykdomasis vadovas Christeris Blomdellis.
Japonijos automobilių gamintoja – „Subaru“, oficialiai paskelbė, jog ruošiasi sukurti elektra varomą automobilį. Šį, galbūt ne visiems markės entuziastams patiksiančią automobilio rūšį, „Subaru“ sukurs su Japonijos automobilių pramonės gigantu – „Toyota“.
Po pakankamai sėkmingo bendradarbiavimo kuriant „Toyota GT86“ ir Subaru BRZ“ automobilius, bendrovės atstovai svarstydami būsimo elektromobilio idėjas galiausiai apsistojo ties dviem punktais. Jis privalo turėti keturių varančiųjų ratų pavarą ir jis turės SUV tipo kėbulą.
Naujasis automobilis konstruojamas ant „Subaru“ platformos – „Subaru Global Platform“, kuri padės išnaudoti sumanius inžinerinius sprendimus. Įdomu yra tai, jog pirmoji elektromobilio prezentacija numatyta kitais metais, kai Tokijuje vyks olimpinės žaidynės.
„Subaru“ taip pat sukirto rankomis su „Panasonic“. Šių dviejų bendrovių inžinieriai užsibrėžė tikslą sukurti didelės talpos akumuliatorius su kietos būsenos elektrolitu. Dėl įkrovimo trukmės, talpos, svorio ir atsparumo karščiui nauja akumuliatoriaus technologija yra pranašesnė už šiuo metu dominuojančius ličio jonų akumuliatorius.
„Šis tolesnis žingsnis siekiant aukštesnio elektrifikavimo lygio atitinka Europos automobilių rinkoje vyraujančias tendencijas ir parodo, kaip rimtai „Subaru“ yra nusiteikusi toliau investuoti Europoje“, – teigė „Subaru Nordic AB“ vykdomasis vadovas Christeris Blomdellis.