Nors europiečiai mėgsta bastytis po bekelę, tačiau „Subaru“ yra įsitikinusi, jog tokį pomėgį mėgsta tik Jungtinių Valstijų vairuotojai. Būtent todėl jiems „Subaru“ sukuria naujas, „Wilderness“ vardu pavadintas versijas, kurios yra pritaikytos kelionėms į atokesnius kampelius.
Šį kartą „Wilderness“ priedus gavo itin kompaktiškas, bet, panašu, puikiai bekelės žaidimams tinkantis „Crosstrek“ krosoveris. Palyginus su standartiniu modeliu, „Wilderness“ versija pasižymi unikaliais pakabos komponentais, visureigiams skirtomis padangomis, kurios užtikrina geresnį sukibimą važiuojant per purvą ir sniegą. Šiuos priedus puikiai papildo „Subaru“ keturių varančiųjų ratų pavara ir bekelei skirtas „X-Mode“ važiavimo režimas.
Kaip ir „Forester“ ir „Outback“ versijos, skirtos bekelei, „Crosstrek“ gavo naujus priekinius ir galinius buferius, kurie leidžia automobiliui įveikti statesnius nuolydžius. „Wilderness“ versijoje taip pat yra metalinė, priekinę dalį sauganti konstrukcija.
„Wilderness“ versija komplektuojama tik su 2,5 litro, keturių cilindrų benzininiu varikliu. Bent jau Jungtinėse Valstijose, tai tėra vienintelė opcija, kurią siūlo gamintojas.
2,5 litro, keturių cilindrų variklis išvysto tik 185 arklio galias. Be to, jis poruojamas tik su CVT pavarų dėže, tačiau „Subaru“ atstovai tikina, jog tokia kombinacija yra kone ideali daugelyje situacijų, nereikalaujanti leistis į kompromisus, kuomet kelionė tampa šiek tiek sudėtingesnė. Nors „Crosstrek Wilderness“ tikrai nėra vienas iš tų automobilių, su kuriuo norėtumėte važiuoti sportiškai, tačiau dėl papildomo transmisijos aušintuvo, „Subaru“ automobilio vilkimo galia dabar siekia beveik 1,6 tonos, arba maždaug 500 kilogramų daugiau už standartinį „Crosstrek“.
Kaip ir „Forester“ ir „Outback“ versijos, skirtos bekelei, „Crosstrek“ gavo naujus priekinius ir galinius buferius, kurie leidžia automobiliui įveikti statesnius nuolydžius. „Wilderness“ versijoje taip pat yra metalinė, priekinę dalį sauganti konstrukcija.
Automobilio viduje „Crosstrek Wilderness“ atrodo praktiškai identiškai kitoms „Crosstrek“ versijoms. Išskyrus keletą emblemų ar bet kokiems orams tinkančius kilimėlius, „Crosstrek Wilderness“ automobilio viduje jautiesi kaip ir bet kuriame kitame „Subaru“ automobilyje. Tai reiškia, jog jame rasite odines sėdynes, milžinišką, vertikalų multimedijos ekraną bei pažangiausias saugumo technologijas.
Kaip ir daugumoje kitų „Subaru“ modelių, padidinto pravažumo krosoveryje rasite pažangią „EyeSight“ vairuotojo pagalbinę sistemą. Standartinėje įrangoje taip pat yra adaptyvi greičio palaikymo kontrolė, eismo juostos palaikymo sistema, aklosios zonos stebėjimo sistema ir dar gausybė saugumo įrangos.
Bent jau Jungtinėse Valstijose, bekelei skirta „Crosstrek“ versija kainuos nuo 33 tūkst. JAV dolerių. Vienintelė opcija, kurią „Subaru“ siūlo papildomos įrangos kataloge yra 2 270 JAV dolerių vertės paketas, į kurį įeina stoglangis, elektra valdoma vairuotojo sėdynė ir „Harman Kardon“ garso sistema.
Taigi, absoliučiai maksimaliai sukomplektuotas modelis kainuoja 35 550 JAV dolerių, arba maždaug 32 500 eurų.