Atliekant „Euro NCAP“ neseniai pradėtus taikyti automatinių avarinio stabdymo sistemų su pėsčiųjų fiksavimo funkcija bandymus, „Levorg“ modelis su „EyeSight“ sistema pasiekė aukštų rezultatų.
Naujausiais 2016 m. „Euro NCAP“ saugumo testais išbandytas „Subaru Levorg“ pelnė aukščiausią bendrą įvertinimą – penkias žvaigždutes. 2016 m. „Euro NCAP“ saugumo vertinimo programą papildė naujas testas, kuriuo nustatoma, kaip efektyviai aptinkami pėstieji ir sustabdomas automobilis, kad būtų išvengta susidūrimo.
Su pripažinta pagalbine „Subaru“ vairavimo sistema „EyeSight“ komplektuojamas „Levorg“ šio naujojo testo metu pasirodė neįtikėtinai puikiai. Tai penktasis kartas, kai „Subaru“ pelno prestižinį „Euro NCAP“ penkių žvaigždučių įvertinimą (2009 m. penkios žvaigždutės suteiktos „Legacy“, 2011 m. – „Subaru XV“, 2012 m. – „Forester“, 2014 m. – „Outback“).
Trečiųjų šalių organizacijos „EyeSight“ pripažino veiksminga prevencinės saugos sistema, skirdamos jai itin aukštus balus. Greitkelių saugos draudimo institutui (IIHS) – JAV automobilių draudimo bendrovių remiamai pelno nesiekiančiai organizacijai – atliekant 2016 m. saugumo bandymus, „Subaru“ automobiliai su „EyeSight“ technologija pademonstravo savo pranašumą prevencinės susidūrimų iš priekio saugos sistemų kategorijoje ir pelnė aukščiausią „Superior“ įvertinimą. Prevencinės saugos srityje automobiliai su „EyeSight“ sistema laurus skynė ir Japonijoje – „JNCAP“ organizacija juos priskyrė aukščiausio lygio („ASV+“) kategorijai.
„EyeSight“ yra pirmoji iki šiol pagalbinė vairavimo sistema, naudojanti tik stereokameras objektams (transporto priemonėms, pėstiesiems, dviratininkams ir motociklininkams) fiksuoti. Ši saugos technologija debiutavo 2008 m. gegužės mėn. Japonijoje ir susilaukė didelio pasisekimo. Ji apima priešavarinio stabdymo kontrolės ir visame greičio diapazone veikiančią adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemas.
„Subaru“ bendrovė pasiryžusi ir toliau tobulinti savo pagrindines aktyviosios, pasyviosios ir prevencinės saugos technologijas, laikydamasi išsikelto „visapusiško saugumo“ principo, kad visi vairuotojai ir keleiviai geriau ir ramiau jaustųsi kelyje.