Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Naujos kartos „Subaru WRX“ sulaukė prieštaringų įvertinimų. Radikaliai pasikeitusi automobilio išvaizda bei šūsnis naujų technologijų leidžia neatsilikti nuo pagrindinių konkurentų, tačiau japoniško liepsnosvaidžio trokštantys vairuotojai su nekantrumu laukė naujos „Subaru WRX STI“ versijos.
Iki šiol pasirodžiusi informacija teigė, jog naujos kartos modelis pasirodys 2022-ųjų pabaigoje, tačiau taip, deja, nenutiks. „Subaru“ oficialiai išplatino pranešimą, kuriame tvirtinama, jog „
Subaru WRX“ bus pajėgiausias bendrovės modelis. „Subaru“ net nebandys pradėti serijinės naujos kartos „Subaru WRX STI“ modelio versijos.
„Automobilių rinkai judant link elektrifikacijos, „
Subaru“ daugiausiai dėmesio skiria tam, jog mūsų sportiški automobiliai atitiktų besikeičiančius rinkos poreikius“, – buvo rašoma „Subaru“ pranešime.
Pasak bendrovės atstovų, „Subaru“ inžinieriai dabar studijuoja įvairius scenarijus, kuriuose „Subaru WRX STI“ vardas galėtų sugrįžti į šios markės salonus. Vis dėlto, tai tuo pačiu reiškia, jog „Subaru WRX STI“ gali transformuotis į greitą elektromobilį arba modelį su hibridine pavara. Aišku yra tik viena – ant dabartinės „Subaru WRX“ platformos japonų gamintojas nesukurs „WRX STI“ versijos.
„Subaru“ bendrovės poziciją galima suprasti. Visgi, kiekvienas automobilių gamintojas susiduria su iššūkiais, kurie reikalauja milijardinių investicijų, tačiau ar dėl vertėtų atsisakyti ikona tapusio „WRX STI“ modelio?
1994 metais automobilių rinkoje debiutavęs pirmos kartos „Subaru WRX STI“ tapo dinamiškų, sportiškų, bet visiems prieinamų automobilių ikona. Be to, „Subaru“ ir „WRX STI“ emblema eilę metų buvo neatsiejama Pasaulio ralio čempionato dalis.
Ką gi, dėl „Mitsubishi“ trumparegiškumo praradome „EVO“, o dabar atėjo eilė ir „WRX STI“.
Naujos kartos „Subaru WRX“ sulaukė prieštaringų įvertinimų. Radikaliai pasikeitusi automobilio išvaizda bei šūsnis naujų technologijų leidžia neatsilikti nuo pagrindinių konkurentų, tačiau japoniško liepsnosvaidžio trokštantys vairuotojai su nekantrumu laukė naujos „Subaru WRX STI“ versijos.
Iki šiol pasirodžiusi informacija teigė, jog naujos kartos modelis pasirodys 2022-ųjų pabaigoje, tačiau taip, deja, nenutiks. „Subaru“ oficialiai išplatino pranešimą, kuriame tvirtinama, jog „
Subaru WRX“ bus pajėgiausias bendrovės modelis. „Subaru“ net nebandys pradėti serijinės naujos kartos „Subaru WRX STI“ modelio versijos.
„Automobilių rinkai judant link elektrifikacijos, „
Subaru“ daugiausiai dėmesio skiria tam, jog mūsų sportiški automobiliai atitiktų besikeičiančius rinkos poreikius“, – buvo rašoma „Subaru“ pranešime.
Pasak bendrovės atstovų, „Subaru“ inžinieriai dabar studijuoja įvairius scenarijus, kuriuose „Subaru WRX STI“ vardas galėtų sugrįžti į šios markės salonus. Vis dėlto, tai tuo pačiu reiškia, jog „Subaru WRX STI“ gali transformuotis į greitą elektromobilį arba modelį su hibridine pavara. Aišku yra tik viena – ant dabartinės „Subaru WRX“ platformos japonų gamintojas nesukurs „WRX STI“ versijos.
„Subaru“ bendrovės poziciją galima suprasti. Visgi, kiekvienas automobilių gamintojas susiduria su iššūkiais, kurie reikalauja milijardinių investicijų, tačiau ar dėl vertėtų atsisakyti ikona tapusio „WRX STI“ modelio?
1994 metais automobilių rinkoje debiutavęs pirmos kartos „Subaru WRX STI“ tapo dinamiškų, sportiškų, bet visiems prieinamų automobilių ikona. Be to, „Subaru“ ir „WRX STI“ emblema eilę metų buvo neatsiejama Pasaulio ralio čempionato dalis.
Ką gi, dėl „Mitsubishi“ trumparegiškumo praradome „EVO“, o dabar atėjo eilė ir „WRX STI“.