Po pirmos oficialios informacijos apie klasikinės komponuotės „Subaru BRZ“ pasirodė ir pirma oficiali filmuota medžiaga.
Automobilio ratus suka 2 litrų darbo tūrio „Subaru“ meistrų sukurtas opozicinis keturių cilindrų motoras, kurio galia siekia 200 a.g. Jo sukimo momentas perduodamas galinės ašies ratams per 6 pavarų mechaninę dėžę. Tiesa, yra galimybė užsisakyti ir „automatą“.
Tokijo automobilių parodoje skeptikai jau uždavinėjo retorinius klausimus, ar sugebės atsilaikyti „Toyota/Subaru“ dvyniai prieš kitus konkurentus, nes JAV rinkoje šiems automobiliams teks būti oponentais silpnesnėms „Mustang“ versijoms ar galvą keliančiam korėjiečiui „Hyundai Genesis“, kurių galia siekia beveik 300 a.g.
„Subaru“, panašu, į tai nekreipia dėmesio ir pirmoje filmuotoje medžiagoje akcentuoja kitas vertybes – „BRZ“ modelio šūkis yra „Pure Handling Delight". Suprask, tai bus automobilis užtikrinantis patį tikriausią vairavimo malonumą.