Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Subaru“ vakar vėlai vakare pristatė naują „Super GT“ čempionatui skirtą bolidą. Nors, tai nėra visiškai naujas bolidas, tačiau pasak „Subaru“ kompanijos atstovų, keletas labai svarbių pakeitimų leido pagerinti automobilio aerodinamiką ir stabilumą važiuojant dideliais greičiais.
„Subaru BRZ GT300“ vizualiai mažai kuo skiriasi nuo 2014 m. sezonui skirto automobilio. Daugiau pakeitimų slypi po agresyviai atrodančiomis kėbulo detalėmis.
Palyginus su 2014 m. sezone dalyvavusiu automobiliu, šių metų sezonui paruoštas bolidas turi standesnius amortizatorius, truputėlį didesnio skersmens stabdžių diskus. Automobilis taip pat turi naują 2.0 litrų turbo-benzininį variklį, kuris išvysto 350 arklio galių ir 441 Nm sukimo momentą.
Ar to pakaks „Subaru“ tapti šių metų „Super GT“ čempionato lyderiais? Pamatysime jau netrukus.
„Subaru“ vakar vėlai vakare pristatė naują „Super GT“ čempionatui skirtą bolidą. Nors, tai nėra visiškai naujas bolidas, tačiau pasak „Subaru“ kompanijos atstovų, keletas labai svarbių pakeitimų leido pagerinti automobilio aerodinamiką ir stabilumą važiuojant dideliais greičiais.
„Subaru BRZ GT300“ vizualiai mažai kuo skiriasi nuo 2014 m. sezonui skirto automobilio. Daugiau pakeitimų slypi po agresyviai atrodančiomis kėbulo detalėmis.
Palyginus su 2014 m. sezone dalyvavusiu automobiliu, šių metų sezonui paruoštas bolidas turi standesnius amortizatorius, truputėlį didesnio skersmens stabdžių diskus. Automobilis taip pat turi naują 2.0 litrų turbo-benzininį variklį, kuris išvysto 350 arklio galių ir 441 Nm sukimo momentą.
Ar to pakaks „Subaru“ tapti šių metų „Super GT“ čempionato lyderiais? Pamatysime jau netrukus.