Vis dėlto, bandymų įvesti naują tvarką buvo ne vienas ir du. Po to, kai „Subaru“ vyriausiuoju dizaineriu tapo Andreas Zapatinas, iš Graikijos kilęs dizaineris pradėjo imtis permainų, kurios „Subaru“ vadovybei ne visada patiko. „Subaru B9 Scrambler“ buvo vienas iš tų projektų, kuris sulaukė ne itin palankaus kompanijos vadovybės vertinimų po kurių Andreas ir vadovybės santykiai tapo šaltesni.
Tad kas tai per automobilis? „Subaru B9 Scrambler“ koncepcija buvo pakankamai paprasta ir daugeliui automanų supranta - tai turėjo būti žavus, energingas, dinamiškas kabrioletas su keturių varančiųjų ratų pavara. Nors iš pradžių automobilį turėjo varyti „Impreza WRX STI“ motoras, tačiau „Subaru“ vadovai labai greitai šį norą išmėtė į šiukšlių dėžę. Vietoje galingos jėgainės atsirado hibridinė jėgainė, kurią sudarė 2,0 litrų, 140 arklio galių išvystantis variklis ir elektros motoras, gebantis pasiekti 135 arklio galias.
Elektros motoras automobiliui padėdavo judėti į priekį iki tol, kol vairuotojas neviršydavo 80 km/val. Peržengus šią ribą, į vakarėlį atvykdavo atmosferinis benzininis motoras ir lyderio estafetę perimdavo iš elektros motoro.
Įdomių technologijų šiame automobilyje netrūko. Automobilis turėjo elektronikos valdomą pneumatinę pakabą, kuri užtikrindavo itin aukštą komforto lygį. Esant reikalui ji puikiai susitvarkydavo ir su posūkiais, kurių Japonijoje tikrai netrūksta. Be to, vieno mygtuko paspaudimu automobilio kėbulas pakildavo ir prošvaisa nenusileisdavo „Subaru Forester“ ar „Subaru Outback“.
Automobilis taip pat turėjo ankstyvąją eismo juostos stebėjimo ir automatinio stabdymo sistemų versijas, kurios padėdavo išsiblaškiusiems vairuotojams nepadaryti skaudaus eismo įvykio.
Andreas Zapatinas eksperimentas, deja, nepatiko nei markės entuziastams, nei „Subaru“ vadovybei. Nenuostabu, jog už „Alfa Romeo 147“ ir „Fiat Barchetta“ automobilių dizainą atsakingas graikas „Subaru“ paliko joje išdirbęs vos keturis metus.