• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kartais net sunku patikėti, jog „Nissan“ šio modelio gamybą nutraukė net prieš dvylika metų. Būtent 2002 metais, dėl sumažėjusios paklausos, automobilių gamintojas „Nissan“ nutraukė sportiško „SX“ modelio gamybą. Nors apie naują modelio įpėdinį girdėjome įvairiausių gandų, tačiau vargu jie įtakoja šio automobilio populiarumą. 
Nepaisant gamybos nutraukimo, klasikinės komponuotės kupė buvo mėgstamas įvairiausių automobilių entuziastų grupių ir net iki šių dienų yra mylimas ir dievinamas automobilių sporte dalyvaujančių žmonių. Tačiau geriau pagalvojus, kas gali būti geriau už japonišką, puikiai valdomą, galiniais ratais varomą kupė? „Šiek tiek“ patobulintas japoniškas, puikiai valdomas, galiniais ratais varomas kupė. Šis „S14A“ yra puikus pavyzdys.
Skamba ironiškai, tačiau ši „Silvia“ yra nudažyta „Mercedes Arctic White“ spalva. Tačiau, tai vienintelis bendras bruožas tarp „Nissan“ ir „Mercedes Benz“. Žiūrint į modifikacijų sąrašą, net nekyla noras „S14A“ tapatinti su „Mercedes Benz“.
Specialiai „Time Attack“ varžyboms paruoštas automobilis turi „Origin“ priekinį bamperį, „D-Max“ kapoto repliką, „Chargespeed“ priekinius ir galinius sparnus, iš stiklo pluošto pagamintą galinį difuzorių, „Big Country Labs“ galinį spoilerį, „Twin“ išmetimo sistemą... Ir tai tik pradžia.
Jeigu jau kalbame apie automobilio išvaizdą, reikėtų paminėti „XXR 526“ ratlankius, kurių išmatavimai 18x9 priekyje su 28 mm rastafkėmis ir 18x10.5 gale su 20 mm rastafkėmis.
Atidarius variklio dangtį, pamatytume - „SR20DE“, kuriam kompaniją palaiko „Garrett 2871R“ turbina, „Sard“ 550cc purkštukai, „Zap Racing“ radiatorius, „Z32“ kuro filtras ir „Nistune“ variklio valdymo kompiuteris.
Galerija
 

Kartais net sunku patikėti, jog „Nissan“ šio modelio gamybą nutraukė net prieš dvylika metų. Būtent 2002 metais, dėl sumažėjusios paklausos, automobilių gamintojas „Nissan“ nutraukė sportiško „SX“ modelio gamybą. Nors apie naują modelio įpėdinį girdėjome įvairiausių gandų, tačiau vargu jie įtakoja šio automobilio populiarumą. 
Nepaisant gamybos nutraukimo, klasikinės komponuotės kupė buvo mėgstamas įvairiausių automobilių entuziastų grupių ir net iki šių dienų yra mylimas ir dievinamas automobilių sporte dalyvaujančių žmonių. Tačiau geriau pagalvojus, kas gali būti geriau už japonišką, puikiai valdomą, galiniais ratais varomą kupė? „Šiek tiek“ patobulintas japoniškas, puikiai valdomas, galiniais ratais varomas kupė. Šis „S14A“ yra puikus pavyzdys.
Skamba ironiškai, tačiau ši „Silvia“ yra nudažyta „Mercedes Arctic White“ spalva. Tačiau, tai vienintelis bendras bruožas tarp „Nissan“ ir „Mercedes Benz“. Žiūrint į modifikacijų sąrašą, net nekyla noras „S14A“ tapatinti su „Mercedes Benz“.
Specialiai „Time Attack“ varžyboms paruoštas automobilis turi „Origin“ priekinį bamperį, „D-Max“ kapoto repliką, „Chargespeed“ priekinius ir galinius sparnus, iš stiklo pluošto pagamintą galinį difuzorių, „Big Country Labs“ galinį spoilerį, „Twin“ išmetimo sistemą... Ir tai tik pradžia.
Jeigu jau kalbame apie automobilio išvaizdą, reikėtų paminėti „XXR 526“ ratlankius, kurių išmatavimai 18x9 priekyje su 28 mm rastafkėmis ir 18x10.5 gale su 20 mm rastafkėmis.
Atidarius variklio dangtį, pamatytume - „SR20DE“, kuriam kompaniją palaiko „Garrett 2871R“ turbina, „Sard“ 550cc purkštukai, „Zap Racing“ radiatorius, „Z32“ kuro filtras ir „Nistune“ variklio valdymo kompiuteris.
Galerija
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų