Ruošėsi naujiems metams
„2018 m. sezonas buvo vienas įsimintiniausių“, – pokalbį pradeda Aurimas. „Sugebėjome sezoną užbaigti su labai skaniai pergale. Mums pavyko pranokti iki tol sunkiai įveikiamą airį ir tai buvo kaip padėkos žinutė maniškiam bolidui už visus prastesnius sezonus, nes iškart pasibaigus lenktynėms jis iškeliavo pas naują šeimininką.“
„Mano nuomone, praėjusių metų rezultatai viršijo mano ir visų kitų lūkesčius. Užimti 3-čią vietą tokiame čempionate yra labai didelis pasiekimas, todėl natūralu, jog mūsų komanda tikėjosi gauti kažkokių pasiūlymų, kurie leistų pagerinti prieš tai užfiksuotus rezultatus, bet viskas gavosi kitaip.“
„Ne sezono metu bandėme tartis su keliomis kompanijomis, kurių indelis mums leistų dalyvauti dar rimtesnėje drifto lygoje – „Drift Masters“ pirmenybėse arba sugrįžti į D.Britanijos drifto čempionatą, bet po ilgų derybų nesugebėjimo surasti bendro sutarimo. Taipogi, sezono pabaigoje sulaukiau šeimos pagausėjimo, tad natūralu, jog visą dėmesį turėjau skirti šeimai, o ne sportui“, – įvykių tėkme dalinasi Aurimas.
Visų šių įvykių dėka, garaže stovėjęs naujutėlis Aurimo bolidas neatrodė taip, lyg būtų pasiruošęs sekančią dieną išvažiuoti į lenktynių trasą. Apskritai, talentingo sportininko nuotaika ir motyvacija buvo pasiekusi visišką dugną.
„Visos viltys kur nors dalyvauti 2019 metais buvo prarastos“, – priduria vaikinas.
Viskas apsivertė aukštyn kojom
Ar žinote itin garsią lietuvių patarlę? Nėra to blogo, kad neišeitų į gerą. Būtent ji puikiai tinka norint apibūdinti permainingą Aurimo padėtį į kurią jis buvo patekęs pasibaigus 2018 metų sezonui.
„Net nežinau kaip galėčiau pasakyti kitaip, bet turiu nerealius žmones, supančius mane ir skatinančius mane nepasiduoti. Iš tiesų, būtent jie mane netgi privertė grįžti į D.Britanijos pirmenybes ir daryti tai ką aš moku geriausia“, – pasakojimą apie pasikeitusią įvykių eigą pradeda Aurimas.
Praktiškai paskutinę akimirką Aurimo vedama komanda pasirašė bendradarbiavimo sutartį su „Powerful Force“ dirbtuvėmis, kurios įkūrėjai sutiko visam 2019 m. sezonui paskolinti drifto varžyboms sukonstruotą „BMW M3“, kuris praėjusiais metais palaikė kompaniją senajam Aurimo bolidui.
Išsigiedrijęs dangus įpūtė Aurimo komandai šiek tiek daugiau optimizmo: „Puikiai suprantame, jog vien pajėgus automobilis neleis mums dalyvauti varžybose. Sekantis mūsų žingsnis buvo – finansavimas, rėmėjų paieška. Ir vėl, man nusišypsojo sėkmė ir geranoriškai nusiteikusių žmonių palaikymas“, – pasakoja Aurimas.
„Mano veiklą palaikantys tautiečiai įteikė man geriausią dovaną. Būtent jų dėka mūsų komanda gavo tvirtą pamatą po kojomis, o stogą virš galvos mums parūpino kiti bendraminčiai – „Stronghold Security Doors ir „Promo Sign“. Bet tai dar ne viskas. Šių įmonių ir žmonių indelis paskatino sugrįžti „Litkraft“. Ši įmonė praėjusiais metais buvo pagrindinis mūsų komandos rėmėjas“, – su šypsena veide pasakoja Aurimas.
Kovos dėl čempiono titulo
„Visų pastūmėtas tiesiog negalėjau atsisakyti ir privalėjau važiuoti. Prieš tai maniau, kad aplinkiniai labiau norėjo, kad aš šį sezoną grįžčiau, nei aš pats. Vis dėlto, dabar esu užtikrintas ir sugrįžau tik su vienu tikslu – kovoti dėl titulo“.
Dėl nugalėtojo taurės Aurimas kovos vairuodamas jam pakankamai gerai pažįstamą techniką. Tai „E46“ kartos pagrindu sukonstruotas 3 serijos BMW, kuris praėjusiais metais atliko pagalbinio bolido funkciją. Netikėtai koją pakišusį „E30“ visuomet pavaduodavo štai šis „E46“, o tai privalumas.
„Pakaitiniai automobiliai ne veltui būna pakaitiniais. Jie leidžia užbaigti varžybas, bet jie nėra tokie konkurencingi kaip pagrindinį vaidmenį atliekantys bolidai. Būtent dėl šios priežasties turėjome jį stipriai pakeisti ir patobulinti“, – priduria Aurimas.
Viskas prasidėjo nuo griežtos dietos, dėl kurios kenčia praktiškai kiekvienas „E46“ egzempliorius. Vėliau prie automobilio plušę Aurimo komandos nariai susitelkė į pakabos komponentus, nauja pavarų perjungimo svirti ir naujos rankinio stabdžio svirties. Visa tai atkeliavo iš patikimų „Individual Racing Parts“ rankų.
O kaip gi variklis? „Priekyje tūno 3,2 litro, 6 cilindrų variklis, kuriam skyrėme ypatingai daug laiko. Naudojome tik geriausius komponentus, variklio vidines detales pirkome iš „FCP Engineering“, kurie užtikrino, jog jos sugebės atlaikyti didžiulį krūvį.“
„Įsiurbimo ir išmetimo kolektoriai buvo pagaminti pagal mūsų užsakymą „Twisted Smoke Performance“ dirbtuvėse. Naują turbiną įsigijome iš „Turbo Systems“, nes žinojome, jog būtent jų gaminama produkcija patenkins mūsų poreikius. Būtent su jų guoline turbina sugebėjo išspausti iš variklio įspūdingus parametrus – dabar turime 824 arklio galias į ratus“, – priduria drifteris.
„Milžinišką variklio jėgą ir kitus komponentus reikia priversti dirbti vieningai. Šį žygdarbį puikiai atliko mūsų kolega Valdas, kuris įdiegė „VEMS“ smegenis ir privertė visas sistemas funkcionuoti taip kaip reikia“, – džiūgauja Aurimas.
Prie automobilio praleidę ne vieną naktį, Aurimas teigia, jog šį kartą didžiausias dėmesį buvo skiriamas sportinio bolido patikimumui: „Stengėmės užbėgti visiems potencialiems scenarijams. Aišku, ši sporto šaka yra nenuspėjama, bet konstruodami mašiną stengėmės pagalvoti apie viską. Šiuo metu vienintelė automobilio silpnoji grandis – originali pavarų dėžė, kurią kuo greičiau norime pakeisti į gerokai tvirtesnį analogą.“
D.Britanijos čempionatas startuoja balandžio 6 dieną. Tiesioginę varžybų transliaciją galėsite stebėti
organizatorių puslapyje.