Sandra su naujienų portalu tv3.lt pasidalijo mintimis apie tai, kodėl niekuomet neturėtumėte vestis savo antrosios pusės apsipirkti drauge su jumis, kodėl net ir dėvint garsiausių mados namų įvaizdžius galite atrodyti pigiai, ir kodėl siekdami būti madingi dažnai galite atrodyti priešingai.
Sandra, šiais laikais mada domisi ir stilingai rengiasi gausybė merginų, ne ką mažiau jų save vadina ir mados influencerėmis. Ir vis dėlto, tavo manymu, ar lengva šiais laikais Lietuvoje tokioms „madistėms“ išsiskirti?
Manau, tapti influencere buvo kur kas lengviau, kai tuo užsiimti pradėjau aš. Nors influencerių jau buvo nemažai, tačiau šiuo metu ši rinka daug labiau prisipildžiusi. Tačiau išsiskirti nėra sunku – reikia suprasti, kas esame iš esmės, ir tai perteikti sekėjams. Vien sekant kitos merginos sėkmės modelį tikrai nepavyks tapti influencere – dauguma merginų bando kažką nukopijuoti, vietoje to, kad atskleistų savo išskirtinumą.
Tikrai patarčiau mažiau vaikytis tendencijų ar kitų influencerių, o labiau įsižiūrėti į save, perteikti savo stilių, asmenybę ir istoriją – taip sulauksite daugiau ir lojalesnių sekėjų. O ir reklamų užsakovai ar renginių organizatoriai, pastebėję išskirtines savybes, labiau susidomės išbandyti jus savo reklaminėse kampanijose.
Koks, tavo akimis žiūrint, tavo pačios skiriamasis bruožas?
Sutinku su savo sekėjais, kurie tikrai ne kartą patvirtino tai, ką tiek metų bandžiau perteikti – elegancija. Dar pradėjusi rašyti tinklaraštį, pavadinau jį „Sophistication“. Man šio žodžio reikšmė – rafinuotumas, elegancija, išprusimas – buvo siekiamybė ir ta prizmė, per kurią norėjau perteikti savo gyvenimą sekėjams. Visą šį laiką likau ištikima šiai savo vizijai.
Pastebėjau, kad savo sekėjoms siūlai stiliaus konsultaciją – kokios moterys dažniausiai į tave kreipiasi?
Labai įvairios – nuo jaunų mamyčių, kurių gyvenimas apsivertė aukštyn kojomis, ir stilius taip pat, iki kitų influencerių, kurioms stiliaus tema yra „galvos skausmas“. Taip pat dažnai sulaukiu klienčių, norinčių išsiskirti ofiso aplinkoje, arba siekiančių aukštesnių karjeros pozicijų – kadangi man labai artima ir įdomi įvaizdžių tema, tokioms konsultacijoms skiriu ypatingą dėmesį.
Kiek tokia stiliaus konsultacija kainuoja?
Paprasta stiliaus konsultacija kainuoja 29 eurus, o jei norima suasmenintos, arba su specialiais poreikiais, įvaizdžiais – nuo 50 eurų.
Kas aptariama konsultacijos metu?
Stiliaus konsultacijoje yra trys pagrindinės dalys – kapsulinė spinta ir jos formavimas; kūno architektūra – svarbiausi principai, norint atrodyti aukštesne, lieknesne, proporcijų išlaikymas, dėmesio atitraukimas; ir tendencijų gidas, kur aptariamos vyraujančios mados tendencijos – tačiau tik tos, kurios tinkamos vienai ar kitai figūrai.
Tavo manymu, kokias didžiausias klaidas, susijusias su įvaizdžiu, daro lietuvės?
Suvienodėjimas. Dar išskirčiau tendencijų vaikymąsį arba visišką nesidomėjimą ir netobulėjimą įvaizdžio temoje. Negaliu sakyti, kad išvaizda svarbiausias dalykas gyvenime, tačiau niekas negali paneigti įvaizdžio galios – juk visi turime kažką apsirengti kiekvieną dieną, 365 dienas per metus – tad kodėl nepasilengvinti sau šios „naštos“? Juolab tinkamai pasirinkti drabužiai gali pasakyti labai daug apie asmenybę, profesionalumą, statusą ir kitus dalykus.
Ar greitosios mados parduotuvėse apsipirkinėjanti moteris niekuomet neprašaus pro šalį? O gal, nežinant savo stiliaus, išeiti iš krašto galima ir čia?
Stilių turime mes visi, sąmoningai ar nesąmoningai išsirenkame būtent tokį daiktą, drabužį, interjero detalę ar net telefono dėklą. Visa tų daiktų ir pasirinkimų visuma ir yra mūsų stilius. Tačiau vieni žmonės stiliaus „raumenį“ išlavina labiau, ir jų pasirinkimai tampa „gero skonio“ ženklu.
Ką apskritai galvoji apie madų, tendencijų vaikymąsį? Ar tokiu atveju nereiks savo spintos viso turinio keisti kas sezoną?
Būtent taip ir galvoju, todėl negaliu suprasti tos „mados būti madingu“. Visas pasaulis mados srityje ėmė suktis į priešingą pusę, ir kovojimas prieš vartojimą jau tapo daugelio žmonių gyvenimo filosofija. Manau, tendencijų vaikymąsis jau yra atgyvenusi tendencija, o tikrai stilingos moterys puikiai moka derinti ir senelio švarką šiuolaikinėje spintoje.
Vieni dažniausių klausimų, kurių susilaukiu – kas bus madinga šį sezoną? Susimąstau, ar tikrai moterys būna tokios madingos kiekvieną sezoną, kad joms svarbios tik tendencijos?Jeigu reikėtų palyginti švedų ir britų influenceres, vienareikšmiškai būtent švedės moka derinti nesuderinamus dalykus, „pasiskolinti“ ir džinsus, ir švarką iš vyriškos spintos, rasti „perliukų“ vintage parduotuvėse, ir visa tai suderinti į visumą. Britės dažniau renkasi vienų mados namų sukurtą įvaizdį „nuo galvos iki kojų“.
Kokias, tavo manymu, klaidas dažniausiai daro moterys, išėjusios apsipirkti?
Spontaniškumas ir reikalavimas patarimų iš vyrų. Jei atvirai, tikrai nesuprantu, kam moterys gadinasi nuotaiką sau ir dieną vyrui, bandydamos savo antrąją pusę atsivesti į parduotuves. Juk vyrai net spalvas mato kitaip! Vietoje to, patarčiau susiorganizuoti mergaitišką dieną „po parduotuves“ su merginomis, vėlyvais pusryčiais ir vyno taure. Tikrai ir vyrui labiau patiksite (šypsosi).
O spontaniškumo išvengti sunkiau – net ir pati pastebiu, kad vis dar norisi save palepinti ir nudžiuginti nusipirkus ką nors naujo. Tačiau man padeda didesnio tikslo mintyse vaizdinys. Pavyzdžiui, mano svajonė – „Dior“ rankinė. Taigi pirkdama kažkokį daiktą spontaniškai primenu sau, kad išleisdama šią sumą tolinu save nuo svajonių rankinės.
Ką galvoji apie tuos, kurie vaikosi brangių prekės ženklų, o kartais – net ir jų padirbinių?
Jei galite sau leisti – valio! Tačiau su brangiais prekių ženklais taip pat galima atrodyti neskoningai, o tada brangus daiktas praranda savo vertę neskoningame derinyje. Dažna klaida – „susidėti“ visus prekės ženklus į vieną įvaizdį. Galite atrodyti ne geriau, nei pasipuošusi padirbiniais.
O padirbinių visiškai nepalaikau. Tiek dėl pavogtos idėjos, autorinių teisių, pasipelnymo ar visiško įvaizdžio gadinimo – kartą užsivilkusį padirbinį sunkiai įrodysite, kad turite ir originalų.
Ar pati dažnai keiti savo spintos turinį?
Keisti dar neteko – dažniausiai tik papildau keliais naujais daiktais, o kažkas nenešiojamo keliauja į antras rankas. Kartais ir mane aplanko mintis, kad norėčiau visiškai viską pakeisti, tačiau vėl grįžtu prie senų ir geriausiai tinkančių siluetų. Suprantu, kad ne be reikalo esu atradusi geriausiai man tinkančius modelius. Dviračio čia neišrasi.
Į ką siūlytum investuoti daugiausiai?
Daugiausiai investuoti siūlau į žinias ir daiktus, nešiojamus ar naudojamus dažniausiai. Pavyzdžiui, jei jums automobilis reikalingas tik kartą savaitėje, nuvykti į gamtą ar vienai tolimesnei kelionei į metus, juk nepirktume naujo iš salono, su naujausiomis technologijomis. Tačiau jei automobilį naudojate kasdien, jis jums „uždirba pinigus“, reikalingas ne tik geras matomumas, bet ir patogumas – investuotumėte žymiai daugiau.
Taip pat yra su drabužiais. Greičiausiai, paltas, batai ir rankinė bus mūsų dažniausiai nešiojami daiktai, kurie turi būti ir patogūs, ir funkcionalūs, ir ilgai išliekantys dailūs. Tačiau pastebiu, kad moterys dažniau ir daugiau investuoja į suknelę vienam renginiui, nei batelius kasdienai.
Kur moterims siūlytum semtis įkvėpimo įvaizdžiams?
Kalbant apie visas moteris bendrai, šiuo metu įkvėpimo yra kaip niekada daug. Tai – „Instagram“, „Pinterest“, žurnalai, stilistai ar įžymybės. Tačiau toms, kurios nori būti pavyzdžiu kitoms moterims – influencerėms, stilistėms – reikėtų ieškoti įkvėpimo visai kitur, ir naujų būdų įsikvėpti – gamtoje, kelionėse, mene, interjere ar kitose srityse.