Du stomatologai laimėjo antrą teisinį mūšį su prancūzų mados milžine "Lacoste" dėl teisės savo klinikos iškaboje naudoti dantingo krokodilo atvaizdą, ketvirtadienį pranešė prekinių ženklų institucija.
Stomatologai Simonas Moore`as (Saimonas Muras) ir Timas Rumney (Timas Ramnis) sakė, kad pasirinko krokodilą savo logotipui, nes šis plėšrūnas garsėja savo dantimis.
Tačiau "Lacoste" tvirtino, kad stomatologų logotipas yra pernelyg panašus į jos emblemą, puošiančią milijonus polo marškinėlių visame pasaulyje.
Pernai pralaimėjusi pirmąjį teisinio mūšio etapą, "Lacoste" pateikė apeliaciją Didžiosios Britanijos Intelektinės nuosavybės biurui, atsakingam už klausimus, susijusius su patentais, prekės ženklais ir autorystės teisėmis.
Šis biuras patvirtino pirmąjį nuosprendį, teigdamas, kad vartotojai nesumaišys stomatologų paslaugų su drabužių kompanija.
Stomatologų logotipe yra žodžiai "Dantų gydymas" ("The Dental Practice"), o jų krokodilas neturi iškišto raudono liežuvio, kaip "Lacoste" emblemoje.
"Lacoste" logotipą įkvėpė prancūzų teniso žaidėjas Rene Lacoste`as (Renė Lakostas), kuris 3-ajame dešimtmetyje buvo vadinamas "Aligatoriumi" arba "Krokodilu". Jis sudarė sutartį su viena įmone siūti drabužius su krokodilo logotipu.
Stomatologai iš Pietvakarių Anglijos Čeltnamo miesto tvirtino, kad "Lacoste" veiksmai primena mėginimus "iš patrankų šaudyti į žvirblius".
"Mums patiko logotipas su krokodilu, nes jis tradiciškai asocijuojasi su dantimis", - laikraščiui "The Times'" sakė S.Moore`as.
"Lacoste" buvo nurodyta padengti 1 450 svarų teismo išlaidų.