Daugelis šios markės automobilius sieja su rūdimis ir kitomis negandomis. Kokie pačio atsiliepimai per visą eksploatacijos laikotarpį?
Deividas : Kiek teko girdėti, tai visi skundžiasi dėl rūdžių, tačiau galiu pasakyti, jog jų LABAI mažai lyginant su panašių gamybos metų mersais.
Papasakok apie savo numylėtinį. Kokius pakeitimus atlikai savo automobiliui per tiek metų?
Deividas : Iš pradžių, kai nebuvo didelio supratimo apie „madą“, tai pirmasis pakeitimas buvo ratai. Nuo seno mėgau didelio diametro lengvo lydinio ratlankius, tad net nedvejojęs įsigijau 18 colių lengvo lydinio ratlankius. Vėliau, draugas įkalbėjo automobilį pažeminti. Kas keisčiausia, jog to aš nelabai norėjau. Visgi draugo atkaklumas mane įkalbino ir automobilį pažeminau maždaug 5 centimetrais. Tam sezonui to užteko, nes nelabai ką ir padarysi būdamas moksleiviu.
Kitą sezoną užsimaniau dar didesnio „dropo“. Norėjau, kad automobilis būtų išskirtinesnis. Kadangi reguliuojamo aukščio amortizatorių Omegai mūsų šalyje nelabai rasi, tai teko imtis inžinieriaus darbo ir pasidaryti pačiam. Įdėjau daug darbo ir sutausojau daug draugų laiko, kol pasigaminau reguliuojamus amortizatorius.
Sumontavus savo kūrinį į automobilį, teko padirbėti ir ties kitomis automobilio vietomis. Dėl itin nemažo „dropo“, teko automobilio variklį pakelti aukščiau, kad apsaugočiau karterį.
Nors laikui bėgant automobilio išvaizda pradėjo atsibosti, sugalvojau, jog reikia perdažyti ratlankius. Ieškojau ne standartinės spalvos, todėl dabar ratlankiai yra nudažyti ružava/violetine spalva. Laikui bėgant užtamsinau langus, pakeičiau veliuro sėdynes į odines...
Tai kartu lygiagrečiai ir tobulinat savo automobilius?
Deividas : Aš, kaip ir anksčiau viską pradėjau, tai vis ragindavau jį tobulinti savo „Civic“ kuo greičiau. Tuo pačiu jam pats padėdavau ir duodavau patarimus, kaip atlikti vieną ar kitą darbą. Bėgant laikui, gavosi visai gražus „Civic‘as“.
Galvoje turi viziją, kaip ateityje turėtų atrodyti ne tik tavo „Omega“, bet ir draugo „Civic“? Ar greitu metu iškeisi „Opel“ i ką nors mandresnio?
Deividas: Mano ir kolegos skoniai gan sutampa, tai „Civic“ vizija po truputi įgyvendinama, o dėl mašinos keitimo.. yra tokiu minčių visada, bet visada stengiuosi viską padaryti iki galo. Taigi dar keletą modų norėčiau įgyvendinti turint „Omega“. Kadangi labai prisirišu prie kokio nors daikto, sunku man su juo būtų atsisveikinti.
Neišduosi kokie tie svajonių „modai“?
Deividas : Jie gal ir nelabai rimti, bet man, kaip neperdaugiausiai turinčiam galimybių viską įsigyti, norėčiau ateityje sumontuoti „LSD“ – riboto praslydimo diferencialą ir 3 litrų, šešių cilindrų motorą. Taip pat svajoju apie hidraulinį rankinį.
P.S „LSD“ jau mėtosi bagažinėje. :D
Galingesnis variklis ir „difas“. Kitas žingsnis bus lenktynių trasa?
Deividas : Oj ne. Lenktynių trasos manęs netraukia. Gal ir nekaip nuskambės, bet mane labiau traukia gatvės.
Mėgsti labiau lėtai ir niekur neskubėdamas riedėti?
Deividas : Kad ir kaip bandyčiau ramiai važiuoti, nesigauna lėtai. Nebent paskutinius kilometrus iki degalinės.
Kaip tu pats įvertintum automobilių tobulinimo kultūrą Lietuvoje?
Deividas : Kalbant apie tobulinimą, tik maždaug 50 procentų tobulinamų automobilių tampa įdomūs, gražūs ir kažkuo išskirtinio. Trumpai tariant – teisingais. Likusioji pusė daro kažkokias nesąmones, kaip aš mėgstu vadinti – „Schrot style“. Man tai nesuprantama. Manau, jog geresnė situacija bus po poros metų.
Turi kažkokių asmeninių patarimų automobilių entuziastams?
Deividas : Hmm... Tobulinkit ir kurkit mašinas skoningai, o ne per stipriai. Mano galvoje tik viena mintis, lipdukais apklijuoti automobiliai. Nesuprantu tokių dalykų.
Ir pabaigai. Nori perduoti kam nors linkėjimų? Baigiamasis žodis?
Deividas: Mieli skaitytojai, automobilių mylėtojai, mylėkit savo mašinas ....padovanokit ratus ir „dropa“, juk be „dropo“ ir ratu, nebus ir papu :D