Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar pastebėjote, kad mūsų šalyje senieji „Volkswagen Golf“ modeliai ( nereikia pamiršti ir „Audi 80“ ) labai dažnai tapatinami su neišsilavinusiais, nuolatos pigų vyną rankoje laikančiais žmonėmis? Jeigu atsiverstumėte bet kurį naujienų portalą - išvystumėte bent vieną žinią apie tai kaip šiek tiek įkaušęs vairuotojas su senutėliu „Golf“ ar „Bulka“ bėga nuo pasieniečių.
Vis dėlto, ne visi senųjų „Volkswagen“ ir „Audi“ modelių vairuotojai yra tokie. Užtenka pasižiūrėti į mūsų šalies automanų parką, kuriame netrūksta nei „Volkswagenų“, nei antros kartos „Golfų“. Tad turėdami progą, dar vieną kartą sulaužykime visuomenėje susidariusią nuomonę, jog antros kartos „Golf“ tinkamas tik tiems iš kurių šaiposi mūsų šalies humoristai.
Susipažinkite su „Golfu“, kuris neperseniausiai pateko į magišką „8 sekundžių“ klubą. Specialiai drago varžyboms ruoštas automobilis ketvirtį mylios atstumą be didelių pastangų sugeba įveikti per mažiau nei 9 sekundes.
„Volkswagen“ koncerno pasididžiavimu buvęs modelis dabar turi 2.0 litrų benzininį variklį, išvystantį net 1233 arklio galias. Jeigu šis skaičius konkurentų neišgąsdina, automobilio savininkas atidaro kapotą ir parodo jiems turbiną, kuri be didelio vargo suvalgytų keturių metų vaiką.
Vokiškų automobilių gerbėjams labiausiai turėtų patikti faktas, jog šis „Golf“ turi modernią „DSG“ pavarų dėžę ir „Haldex“ keturių varančiųjų ratų pavarą. Tą pačią sistemą, kurią turi beveik kiekvienas „Audi“, „Seat, „Škoda“ ar „Volkswagen“ modelis.
Ir dabar įspūdingiausias rodiklis - 0 iki 100 km/val. vos per 2.3 sekundės. Du kartus sumirksite ir šis galiūnas jau skrieja 100 km/val. greičiu. Įspūdinga, ar ne?
Taigi, pasižiūrėkime kaip mažiau nei 1000 kilogramų sveriantis „Golfas“ sugeba ketvirtį mylios atstumą įveikti per 8.99 sekundės.
Ar pastebėjote, kad mūsų šalyje senieji „Volkswagen Golf“ modeliai ( nereikia pamiršti ir „Audi 80“ ) labai dažnai tapatinami su neišsilavinusiais, nuolatos pigų vyną rankoje laikančiais žmonėmis? Jeigu atsiverstumėte bet kurį naujienų portalą - išvystumėte bent vieną žinią apie tai kaip šiek tiek įkaušęs vairuotojas su senutėliu „Golf“ ar „Bulka“ bėga nuo pasieniečių.
Vis dėlto, ne visi senųjų „Volkswagen“ ir „Audi“ modelių vairuotojai yra tokie. Užtenka pasižiūrėti į mūsų šalies automanų parką, kuriame netrūksta nei „Volkswagenų“, nei antros kartos „Golfų“. Tad turėdami progą, dar vieną kartą sulaužykime visuomenėje susidariusią nuomonę, jog antros kartos „Golf“ tinkamas tik tiems iš kurių šaiposi mūsų šalies humoristai.
Susipažinkite su „Golfu“, kuris neperseniausiai pateko į magišką „8 sekundžių“ klubą. Specialiai drago varžyboms ruoštas automobilis ketvirtį mylios atstumą be didelių pastangų sugeba įveikti per mažiau nei 9 sekundes.
„Volkswagen“ koncerno pasididžiavimu buvęs modelis dabar turi 2.0 litrų benzininį variklį, išvystantį net 1233 arklio galias. Jeigu šis skaičius konkurentų neišgąsdina, automobilio savininkas atidaro kapotą ir parodo jiems turbiną, kuri be didelio vargo suvalgytų keturių metų vaiką.
Vokiškų automobilių gerbėjams labiausiai turėtų patikti faktas, jog šis „Golf“ turi modernią „DSG“ pavarų dėžę ir „Haldex“ keturių varančiųjų ratų pavarą. Tą pačią sistemą, kurią turi beveik kiekvienas „Audi“, „Seat, „Škoda“ ar „Volkswagen“ modelis.
Ir dabar įspūdingiausias rodiklis - 0 iki 100 km/val. vos per 2.3 sekundės. Du kartus sumirksite ir šis galiūnas jau skrieja 100 km/val. greičiu. Įspūdinga, ar ne?
Taigi, pasižiūrėkime kaip mažiau nei 1000 kilogramų sveriantis „Golfas“ sugeba ketvirtį mylios atstumą įveikti per 8.99 sekundės.