Konkursų statyti sudėtingus ir nepigius statinius dažna laimėtoja Telšių bendrovė "Vėtrūna" laukia, kokį sprendimą po savaitės paskelbs Lietuvos apeliacinis teismas. Jei sprendimas bendrovei bus palankus, jai gali būti priteista iš valstybinio Kauno oro uosto daugiau nei 8 mln. litų.
Sostinės apygardos teisme "Vėtrūna" bylos nelaimėjo: teismas atmetė jos ieškinį, bet noro toliau bylinėtis įmonė neprarado.
"Vėtrūnos" nuomone, Kauno oro uostas prieš porą metų konkurso statyti keleivių terminalą nugalėtoja nepagrįstai pripažino suomių bendrovei "YIT Construkcion" priklausančią Kauno įmonę "YIT Kausta".
"Vėtrūna" siūlė terminalą pastatyti maždaug už 78 mln. litų, o "YIT "Kausta" jį pastatė apie 15 mln. litų pigiau. Pradėjo darbus 2007 metų rudenį, baigė 2008 m. pavasarį. Terminalas yra 74 tūkst. kvadratinių metrų ploto, gali kasmet aptarnauti iki 800 tūkst. keleivių.
Kaip antradienį Eltai aiškino Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas, beje, postą gavęs kai terminalo statybos artėjo prie pabaigos, "Vėtrūna" įsitikinusi, kad "Kaustos" pasiūlymo nebuvo galima pripažinti geriausiu, kadangi jis esą neatitiko reikalavimų dėl darbų saugos programos.
"Mums dėl to nekilo jokių abejonių, nes "Kaustos" darbų saugos programa tikrai atitinka tarptautinius reikalavimus. "Vėtrūnos" įsitikinimas, kad jų programa - geriausia, manyčiau, tikrai neduoda pagrindo oro uostui be reikalo išleisti papildomai 15 mln. litų, - sako Kauno oro uosto vadovas A. Šliupas.