„Palyginus su 2014 m. pirmu pusmečiu, lyderių trejetukas nepakito, nors N. Mačiulio ir V. Vasiliausko citatų kiekis sumažėjo. Pastebimai išaugo S. Kropo ir D. Arlausko citatų kiekis. Vienu atveju tai lėmė euro įvedimo komunikacija, kitu – žiniasklaidos diskusijos apie naują socialinį modelį“, – teigė Linas Spėčius, TNS LT Komunikacijos analizės vadovas.
2015 m. pirmą pusmetį, palyginus su atitinkamu 2014 m. laikotarpiu, mažmeninės prekybos atstovų citatų skaičius išaugo 19 proc. Kitų sektorių atstovų citatų žiniasklaidoje sumažėjo (draudikų 33 proc., telekomunikacijų 31 proc., bankininkystės 3 proc.).
Dažniausiai cituojamas mažmeninės prekybos atstovas buvo Renata Saulytė (Maxima), draudimo sektoriaus atstovas – Audrius Pilčicas (ERGO), telekomunikacijų sektoriuje daugiausiai komunikavo Andrius Baranauskas (Tele2).
„Pastebime, jog nuomonės lyderiai atskiruose sektoriuose labai skiriasi pagal savo užimamas pareigas. Bankų sektoriuje dominuoja ekonomistai, o mažmeninės prekybos sektoriuje lyderiai yra prekybos tinklų atstovai spaudai. Telekomunikacijų sektorius yra vienintelis, kuriame į aktyviausiai pasisakančių atstovų dešimtuką patenka visi didžiausių šalyje veikiančių operatorių vadovai“, – teigia L. Spėčius.
Vertinant vadovų pasisakymus pirmauja „Maxima“ prekybos tinklo vadovas Žydrūnas Valkeris. Jis buvo cituojamas dvigubai dažniau nei antroje pozicijoje esantis „Tele2“ vadovas Petras Masiulis. Toliau dešimtuke rikiuojasi „Norfa“ vadovas Dainius Dundulis.
Minėto tyrimo metu buvo analizuojama kompanijų, veikiančių bankininkystės, draudimo, mažmeninės prekybos tinklų ir telekomunikacijų sektoriuose, atstovų komunikacija 2015 m. sausio-birželio mėnesiais. Per šį laikotarpį buvo ištirta 6181 šių sektorių atstovų citatų. Tyrimo metu buvo analizuojami 90 spaudos leidinių, 10 interneto svetainių, 5 radijo stotys ir 5 TV kanalai. Atstovų citatos reklaminiuose straipsniuose tyrimo metu vertintos nebuvo.
Didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.
„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderis. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.