• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekę internete išsirinkęs, bet parduotuvėje nusipirkęs lietuvis liko priblokštas – parduotuvėje jis buvo paprašytas sumokėti 5 eurais daugiau. Vis tik, bandydamas parduotuvę apskųsti dėl tariamo aferizmo, pirkėjas taip pat turėjo nusivilti – pasirodė, kad teisybė pardavėjo pusėje.

5

Prekę internete išsirinkęs, bet parduotuvėje nusipirkęs lietuvis liko priblokštas – parduotuvėje jis buvo paprašytas sumokėti 5 eurais daugiau. Vis tik, bandydamas parduotuvę apskųsti dėl tariamo aferizmo, pirkėjas taip pat turėjo nusivilti – pasirodė, kad teisybė pardavėjo pusėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lietuvis Mindaugas aferistus viešinančioje „Facebook“ grupėje pasidalino savo nesėkmingo apsipirkimo istorija. Vyras pasakoja internetinėje „Topo centro“ parduotuvėje radęs prekę, tačiau bandydamas ją nusipirkti parduotuvėje turėjo sumokėti didesnę sumą.

REKLAMA

Sumokėjo 5 eurais daugiau

„Šiandien pasižiūriu, internetu akcija. Atsiimant parduotuvėje, jokio antkainio. Ateinu pirkti, sako „neaiškink“. Tada sako, kad padarys 3 eurų nuolaidą. O prie kasos sako – išvis, čia ne mūsų puslapis“, – „Facebook“ rašė Mindaugas.

Pirkėjas stebėjosi, kaip puslapis nepriklauso prekybos centrui, jei jame vaizduojama parduotuvės atributika.

REKLAMA
REKLAMA

„Žodžiu, teko pirkti brangiau“, – galiausiai pridūrė Mindaugas.

Ir išties, internete Mindaugo išsirinkta prekė – drabužių garintuvas – kainuoja 30,99 Eur, o pirkimo kvite, kurį publikavo pirkėjas, įmušti 36 Eur.

Nepastebėjo ženkliuko

Nors dalis grupės vartotojų antrino Mindaugui, kad parduotuvė taip tikrai sukčiauja, dauguma atkreipė dėmesį, kad sąlyga „Atsiimant prekę parduotuvėje, jokio antkainio“ galioja tik perkant prekę internetu, bet ją atsiimant pačioje parduotuvėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mindaugas pasidalino ir nuoroda, kur parduodamas jo pirktas drabužių garintuvas, o internautai netruko pastebėti, kad prekė pažymėta ženkliuku „TOP kaina“. Šiuo ženkliuku pažymėtos prekių kainos, pagal prekybos centro taisykles, galioja tik užsisakant prekes internetinėje parduotuvėje.

REKLAMA

Prekę gali grąžinti

Šį internautų pastebėjimą patvirtino ir „Topo centro“ atstovas spaudai Žilvinas Kulvinskis.

„Specialūs pasiūlymai ir kitos skatinimo pirkti priemonės yra įprasta rinkos praktika. Skirtinga prekių kaina skirtinguose kanaluose paprastai galioja dėl specialių, tik tam tikroje parduotuvėje galiojančių pasiūlymų, kurių turime nuolatos ir ne vieną dešimtį. Pirkėjams reiktų būti atidiems ir skaityti visą pateikiamą informaciją“, – atsakyme tv3.lt rašė Ž. Kulvinskis.

REKLAMA

Tiesa, šiuo atveju, jei pirkėjas prekės neišpakavo, parduotuvė ją priims atgal ir grąžins pinigus.

„Lojaliems pirkėjams taikome 30 dienų prekių grąžinimo garantiją – priimame visus nepažeistus, tvarkingus pirkinius, išskyrus žaidimus, higienos prekes ir programinę įrangą“ – pažymėjo Ž. Kulvinskis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tiesa, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) pažymi, kad Mažmeninės prekybos taisyklės numato negrąžinamų prekių sąrašą. Į jį patenka tokios prekės kaip elektrotechnika, kosmetikos gaminiai, apatiniai drabužiai, juvelyriniai dirbiniai, baldai, žaidimai, knygos, medicinos įrenginiai ir kt.

Jei prekė patenka į šį sąrašą, tinkamos kokybės ją galima grąžinti tik pardavėjui geranoriškai sutikus. Jei prekė pirkta internetu, galioja Civilinio kodekso 6.22810 straipsnyje numatytos išimtys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų