„Birželio 10 d. pašto dėžutėje suradau voką iš „Bitės“. Atplėšusi voką, pamačiau, kad turiu sumokėti apie 30 eurų už kompiuterį ir internetą, kurių net neturiu, kurių nesu užsakiusi“, – apie netikėtą ir nemalonų įvykį portalui tv3.lt pasakojo Lilija. Moteris tikino jokių sutarčių su mobilaus ryšio operatore „Bitė Lietuva“ nėra sudariusi, tačiau, kaip esą teigė „Bitės“ atstovai jos vardu ir pavarde pasirašytas dokumentas dėl paslaugų tiekimo.
Apsilankiusi „Bitės“ salone Lilija išgirdo, kad buvo padaryta klaida, mat sutartį dėl paslaugų tiekimo yra sudariusi moteris su tokiu pačiu vardu ir pavarde kaip Lilija. Vis dėlto, kaip teigė moteris, pripažinimas, kad įvyko klaida jos nepaguodė.
„Jie man net nenutraukia tos sutarties, nepraneša apie tai. Buvau nuvažiavusi į „Bitė“ saloną, tai juokėsi iš manęs ir viskas. Buvau ir į policiją parašiusi pareiškimą, bet jokių įrodymų nėra, kad jie nutraukė tą sutartį.
Dėl šios įmonės darbuotojų aplaidumo aš esu nesaugi dėl savo asmens domenų naudojimo. Kadangi laiško, kad sutartis jau negalioja man neišduoda, tai bijau kad po kurio laiko negaučiau iš antstolių pranešimų, kad neapmoku sąskaitų arba kad bus panaudotas kur nors mano asmens kodas“, – piktinosi Lilija.
Teigia, jog tai – pirmas kartas
Portalas tv3.lt paprašė moters istoriją įvertintį pačią mobilaus ryšio paslaugų bendrovę „Bitė Lietuva“.
Kaip teigė „Bitė Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė, buvo padaryta klaida ir dėl to įvyko nesusipratimas, mat sutartys dėl paslaugų tiekimo yra pasirašytos su trimis moterimis, kurių vardas ir pavardė sutampa su Lilijos.
„Visų pirma, norime labai, labai atsiprašyti savo buvusios klientės, nes įvyko klaida. Tuo metu dirbusi jauna darbuotoja priskyrė moters duomenis prie jos bendravardės ir bendrapavardės, tai yra prie kito žmogaus. Reikėjo galbūt patikrinti asmens kodą, galbūt to dalyko nepadarė“, – portalui tv3.lt teigė Ž. Jakevičienė.
„Kadangi ji jau kreipėsi, tai viskas jau iš formalios pusės yra sutvarkyta. Galbūt nepakankamai buvo klientė nuraminta, kad viskas tvarkoje. Mes su ja aktyviai bendraujame ir ieškome būdų, kaip jai atlyginti tą žmogišką susirūpinimą. Tikimės, kad surasime būdą, kad moteris pamirštų nesusipratimą.
Turime pripažinti, kad pirmą kartą pasitaikė toks įvykis, bet tikiuosi, kad visi kartu iš to pasimokysime“, – kalbėjo „Bitė Lietuva“ atstovė.
Anot jos, Lilijos vardu ir pavarde jokia sutartis nebėra sudaryta, moteris jokių skolų neturi, dėl jos asmens duomenų saugumo, pasak Ž. Jakevičienės, nerimauti taip pat nereikėtų.
„Su kliente, kuri kreipėsi į Jus, viskas yra sutvarkyta, ji nė kiek neskolinga, nereikia mokėti nieko“, – ramino „Bitė Lietuva“ atstovė.