Automobilis į „Porsche“ rankas pateko visai netikėtai. 2014 metais, Vokietijoje populiarios laidos kūrybinė komanda netikėtai atrado ne vieną, bet du „911“ modelius, kurie buvo pagaminti šeštame dešimtmetyje. Automobilius suradusi kūrybinė komanda iškart kreipėsi į „Porsche“, kurie padėtų identifikuoti surastus ratuočius.
„Porsche“ kompanijos atstovams supratus, jog į jų rankas gali patekti itin reti egzemplioriai, nieko nelaukė ir įsigijo abudu labai retus „Porsche 911“ modelius.
Pradėjus automobilio restauracijos darbus, vokiečių kompanijos darbuotojai privalėjo laikytis vienos ir pagrindinės taisyklės - jis turėjo būti identiškas automobiliui, kuris nuo konvejerio nuriedėjo 1964 metų spalį. Variklis, transmisija, interjeras - viskas buvo pagaminta specialiai šiam modeliui.
Numeris 57 - skaičius, kurį dėvi štai šis „Porsche 911“ egzempliorius. Po tris metus trukusios restauracijos, vienas seniausių „Porsche 911“ egzempliorių pasaulyje pateks į sportiškų automobilių gamintojos muziejų, kuriame jis bus eksponuojamas nuo gruodžio 15 iki 2018 metų balandžio 8 dienos.
Raudoną spalvą dėvintis „Porsche 911“ egzempliorius buvo pagamintas 1964 metų spalį. Tai yra pirmosios „911“ kartos - „901“ šeimos narys, kuris po daugiau nei 50 metų sugrįžo į savo gimtinę.
„901“ kartos modelis buvo sukurtas tam, jog galėtų pakeisti mažesnį ir kompaktiškesnį „Porsche 356“. Kaip bebūtų keista, tačiau „Porsche“ iš pradžių planavo „911“ vadinti „901“ vardu, tačiau dėl tam tikrų nesutarimų su žmonėmis, kuriems priklausė „901“ vardo autorinės teisės, sportiškų automobilių kūrėja nusprendė naująjį modelį pavadinti „911“.
Numeris 57 - skaičius, kurį dėvi štai šis „Porsche 911“ egzempliorius. Po tris metus trukusios restauracijos, vienas seniausių „Porsche 911“ egzempliorių pasaulyje pateks į sportiškų automobilių gamintojos muziejų, kuriame jis bus eksponuojamas nuo gruodžio 15 iki 2018 metų balandžio 8 dienos.
Raudoną spalvą dėvintis „Porsche 911“ egzempliorius buvo pagamintas 1964 metų spalį. Tai yra pirmosios „911“ kartos - „901“ šeimos narys, kuris po daugiau nei 50 metų sugrįžo į savo gimtinę.
„901“ kartos modelis buvo sukurtas tam, jog galėtų pakeisti mažesnį ir kompaktiškesnį „Porsche 356“. Kaip bebūtų keista, tačiau „Porsche“ iš pradžių planavo „911“ vadinti „901“ vardu, tačiau dėl tam tikrų nesutarimų su žmonėmis, kuriems priklausė „901“ vardo autorinės teisės, sportiškų automobilių kūrėja nusprendė naująjį modelį pavadinti „911“.