Varikliai – kol kas, tik su turbina
Naujo modelio prekybos pradžioje „Porsche“ siūlys naują „911“ įsigyti tik su vienu varikliu – 3 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų jėgos agregatu, kuris „Carrera S“ ir „Carrera 4S“ versijose išvystys 450 arklio galių – tai 30 arklio galių daugiau negu anksčiau.
Modelis su galinių varančiųjų ratų pavara iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per 3,7 sekundės, o „Carrera 4S“ – per 3,6 sekundės arba net 0,4 sekundės greičiau negu ankstesnis modelis.
Išmanūs sprendimai
„Porsche 911“ vairuotojai visuomet tikisi dviejų dalykų: nuostabių valdymo savybių ir technologinio progreso.
Nuo šiol į naująjį „Porsche 911“ bus diegiami adaptyvūs aerodinaminiai elementai. Kai kurie iš jų jau buvo naudoti „Porsche“ modeliuose, kiti – ištobulinti ir pritaikyti atsižvelgiant į „911“ vairuotojų poreikius.
Pavyzdžiui, priekiniame buferyje esančios dvi oro paėmimo angos atlieka dvi funkcijas. Pirmoji, mažesnė anga padeda aušinti įkaitusius stabdžių diskus, o antroji – leidžia sumažinti oro pasipriešinimo koeficientą. Pastaroji anga užsidaro pasiekus 70 km/val. greitį arba atsirado pasiekus 17 0 km/val. greitį.
Gamintojas norėdamas užkirsti kelią nemaloniems incidentams, pirmą kartą „Porsche 911“ modelio istorijoje, į sportišką kupė įdiegė „Wet“ važiavimo režimą. Vairuotojui įjungus šį važiavimo režimą, automobilio elgesį kontroliuojančios pagalbinės sistemos žinos, jog automobilis rieda šlapia kelia danga ir pasistengs užkirsti nelaimingam atsitikimui – išslydimui iš kelio. Be to, esant itin prastoms važiavimo sąlygoms, automobilis apie tai praneš vairuotojui.
„Porsche“ į „911“ sumontavo automatinę stabdymo sistemą bei adaptyvų galinį spoilerį, kuris esant reikalui gali veikti kaip parašiutas.
„Porsche“ specialistų teigimu, šie du įrenginiai puikiai apsaugos nuo „BMW“ vairuotojų, kurie nerodydami posūkio signalo nusprendžia staigiai persirikiuoti iš pirmos į antrą eismo juostą.