Viena didžiausių muzikos prenumeratos paslaugas teikiančių kompanijų pasaulyje „Spotify“ džiaugiasi augimu, tačiau klausimas, kiek ilgai tai gali tęstis, lieka atviras.
Kaip rašo guardian.co.uk, „Spotify“ turi daugiau kaip 3 mln. vartotojų, kurie už muzikos klausymą moka prenumeratą, tačiau geriausius pardavimus 2011 metais rinkoje turėję muzikos atlikėjų Adele, „Coldplay“ ir „Black Keys“ albumai „Spotify“ svetainėje nebuvo galimi klausytis.
Kaip guardian.co.uk aiškino „Coldplay“ vadybininkas Dave'as Holmes, taip atsitiko dėl to, kad baimintasi, jog prenumeratorių srautai pradės kenkti „iTune“ pardavimams. „Spotify“ taps konkurentu muzikos parsisiuntimo paslaugas teikiančioms interneto parduotuvėms“, - sakė D. Holmes.
Tuo metu kompanija „Spotify“ bando pripratinti interneto vartotojus mokėti už paslaugas, kurias jie gauna. Maždaug 20 proc. kompanijos klientų moka už suteikiamas paslaugas. Kompanijos dėka muzikos kūrėjams ir leidėjams surinkta 150 mln. dolerių. Problema ta, kad ši suma, palyginti su klausomos muzikos kiekiais yra labai maža.
Kenas Parksas, „Spotify“ turinio vadovas, teigė, kad nėra jokių faktų, kad muzikos talpinimas „Spotify“ kenkia jos pardavimams „iTune“, tačiau tie, kurie netalpino muzikos „Spotify“ (kaip kad Adele) ir sulaukė didelio srauto, gali sakyti, kad taip nutiko būtent dėl to, kad jie netalpino muzikos pastarojoje svetainėje.
„Spotify“ pabrėžia, kad kompanijos bendradarbiavimas su „Facebook“ yra svarbus klientų pritraukimo metodas. Vartotojai, kurie susieja „Spotify“ ir „Facebook“ nuorodas yra tris kartus labiau linkę tapti muzikos prenumeratoriais nei tie, kurie to nedaro. „Spotify“ kompanijos atstovai tikina, kad tie muzikos atlikėjai, kurie atsisako būti „Spotify“ platformoje, praranda svarbią dalį savo klausytojų.