„Sportuojantis darbuotojas – didelis privalumas įmonei. Jei sportu neužsiimantis žmogus išnaudoja 30 proc. savo galimybių, tai sportuojantis triskart daugiau – iki 90 proc. Sportuojant reguliariai ir tikslingai, ugdoma valia, geriau susitelkiama darbui, lengviau priimami svarbūs sprendimai, – sako DNB banko valdybos narys ir prezidento pavaduotojas Šarūnas Nedzinskas. – Pats aktyviai sportuoju, tad galiu patvirtinti visas mokslininkų išvadas – pasportavęs jaučiuosi gyvybingas ir žvalus. Neabejoju, kad tai atsiliepia mano darbo rezultatams, tad, tai pastebėję darbuotojai kai kurie patys „užsidega“ noru sportuoti. Smagu, kad didžioji dalis vadovų rodo teigiamą pavyzdį darbuotojams, o tai netiesiogiai reiškia efektyvesnį visos komandos darbą“. Pasak Š. Nedzinsko, bent ketvirtadalis DNB banko darbuotojų sportuoja, tad artimiausiame bėgimo renginyje bankas deleguoja net 250 žmonių komandą.
Tai, kad bėgimas kuria pridėtinę vertę dirbantiems, įrodo ir Socialinių mokslų tyrimų tinkle (SMTT) atliktas tyrimas. Jo rezultatai atskleidė tiesiogines sąsajas tarp vadovų sportiškumo ir įmonės rezultatų: kuo didesnę atsakomybę neša vadovas, su kuo didesniu stresu jis turi kovoti kasdienėje veikloje, tuo ilgesnis bėgimas reikalingas. Įveikdami stresą vadovai ne tik geriau atlieka užduotis, priima teisingesnius sprendimus, bet ir įkvepia visus darbuotojus, teigiama tyrimo ataskaitoje. Todėl aukščiausio lygio vadovui naudingiausia nubėgti visą maratoną, tuo tarpu biuro darbuotojui pakanka ir keleto kilometrų distancijos.
Tarptautinio bėgimo renginio „DNB | NIKE We Run Vilnius“ organizatoriai pastebi, kad įmonių aktyvumas auga kelerius metus iš eilės: jeigu pernai renginyje bėgo 150 įmonių komandų, šiais metais jų jau – 200. Svarbiausia, auga ne tik komandų, bet ir jose bėgančių žmonių skaičius. „Galime spėlioti, kokių tikslių priežasčių skatinamos įmonės registruoja komandas, bet vienareikšmiškai tai lemia gerą dalyvių savijautą, puikią jų nuotaiką ir komandos stiprinimą – juk neformalioje aplinkoje žmonės atsiskleidžia visai kitomis spalvomis, gali geriau pažinti kolegą,“ – sako renginio iniciatorės – sporto prekių gamintojos „Nike“ – prekės ženklo atstovė Lietuvoje Milda Monstavičiūtė.