Stiliaus, sporto ir pramogų pasaulio atstovai pasveikinti vienos perspektyviausių jaunųjų kūrėjų rinkosi į kultūros barą „Kablys“. Čia apsilankė ir retai Lietuvoje matoma manekenė Karolina Toleikytė. Čia svečiai kartu su kolekciją pristačiusiais modeliais pasinėrė į spalvų ir miesto ritmą, rašoma pranešime spaudai.
Ryškūs L. Kvašytės potėpiai ir drabužių funkcionalumas sujungė miestiečio praktiškumą ir norą išsiskirti iš minios, švęsti spalvas ir gyvenimą.
„Celebrate Colours“ kolekcija – pirmoji jaunosios dizainerės L. Kvašytės ir minėto aktyvaus laisvalaikio drabužių prekės ženklo kolaboracija, įkvėpta tapybos potėpio ekspresijos ir gaivališkumo. Ryškios spalvos tarsi nerūpestingai menininko teptuko palikti pėdsakai užlieja energija ir kuria spalvų šventę. Kaip sako dizainerė, spalvos veikia tarsi terapija, o kasdienėje lietuvių aprangoje jų nėra daug.
„Kartu su „Audimu“ kurdama kolekciją ieškojau, kaip padaryti ją išskirtinę, tačiau kiekvienam pritaikomą. Taip gimė spalvų idėja. Kaip ir daugumos lietuvių, mano pačios aprangoje dominuoja baltos-juodos spalvų gama, tačiau įvairiais gyvenimo tarpsniais atsiranda aprangoje ryškių akcentų – geltonos, oranžinės ir kt. spalvų. Spalvos pakelia nuotaiką, suteikia energijos, išlaisvina kūrybiškumą ir pozityvumą – tai, ko reikia kiekvienam iš mūsų. Suprantu, kad įnešti į savo kasdienę aprangą ryškių potėpių gali būti drąsus sprendimas, todėl ši kolekcija tobulai padeda prisijaukinti spalvas – vieni drabužiai turi tik nedidelį spalvinį akcentą, ant kitų skleidžiasi net kelių ryškių spalvų deriniai“, – kolekciją pristato L. Kvašytė.
Liucija Kvašytė – viena perspektyviausių jaunųjų dizainerių, nuskynusi laurus „Injekcijoje“ ir savo kurtus modelius pristačiusi ant „Mados infekcijos“ podiumo. Ir tai tebuvo L. Kvašytės kūrybinių pergalių pradžia. Netrukus Rygoje vykusiame tarptautiniame konkurse „Habitus Baltija“ su kolekcija „Kelionė ’83-13” ji susižėrė visus įmanomus apdovanojimus, tarp jų – Grand Prix, „The Best Designer Award 2015“.
Apgalvota kiekviena detalė
Kolekciją sudaro moterims ir vyrams skirta šaltojo sezono aktyvaus laisvalaikio apranga: striukės, bomberiai, džemperiai, polo ir merino marškinėliai, tamprės, „cargo“ kelnės, suknelės. Stilingus aprangos derinius susikurs tiek drąsūs, ryškiai nuspalvinti savo kasdienybę norintys gatvės stileivos, tiek nuosaikesni, dar tik draugystę su spalvomis mezgantys miestiečiai.
„Kartu su Liucija Kvašyte sukūrėme ekspresija, charizma ir laisve pulsuojančią kolekciją, kurioje apgalvota kiekviena detalė. Džiaugiamės šia kolaboracija, iš kurios gimė funkcionalumą ir patogumą išlaikę, tačiau ryškia stiliaus detale tapti pretenduojantys drabužiai. Mums svarbu, kad su mūsų drabužiais žmogus jaustųsi patogiai visose situacijose: ryte skubėdamas į darbą ar mokslus, dieną dalyvaudamas susitikimuose, vakare lankydamas parodas, šėldamas koncerte ar tiesiog vakarodamas mieste su draugais. Norime įpūsti pozityvumo ir energijos į kasdienę lietuvių rutiną ir pakviesti švęsti gyvenimą“, – spalvų kolekciją pristato „Audimo“ prekės ženklo vykdomoji direktorė Vesta Krungolcienė.
Kolekcijos gaminiai pasižymi apgalvotomis detalėmis – kiekviena kišenė ar silueto linija pasirinkta, atsižvelgiant į funkcionalumą ir patogumą: kaip jausis žmogus, judėdamas miesto erdvėmis. Mada čia taip pat randa savo vietą – tokie drabužiai kaip merino marškinėliai, bomberiai ir „cargo“ kelnės ateinantį sezoną bus vieni madingiausių.
„Kolekciją kūrėme, propaguodami sluoksniavimo būdą. Ant tunikos užsimetate džemperį, apačioje matosi margos tamprės, nuo šalčio saugo didelė pūkinė striukė ir jaukus šalikas. Toks rengimosi stilius – japoniška tradicija, kai šiluma kuriama sluoksniuojant drabužius ir tarp jų sukuriant oro ertmes. Kartu šie deriniai yra stilingi, kuriantys „unisex“ įspūdį“, – prideda dizainerė.
Pusiausvyra tarp meninės saviraiškos ir praktiškumo
Ilgą laiką tik vyrams kūrusi dizainerė sako, kad kolaboraciją su minėtu prekės ženklu priėmė ir kaip tam tikrą asmeninį iššūkį. Ryškios spalvos ir drąsios faktūros bei siluetai Liucijai Kvašytei puikiai pažįstami – tai jos kurtų kolekcijų vizitinė kortelė. Kurdama pirmąją tokio dydžio komercinę kolekciją dizainerė sako turėjusi rasti pusiausvyrą tarp asmeninės meninės saviraiškos ir kuriamų drabužių patogumo bei praktiškumo.
„Kurdama savo kolekcijas pilnai save realizuoju ir neriboju. Su šia kolekcija norėjau išlaikyti ir savo charakterį, ir kartu pasiūlyti drabužius, kuriuos mielai dėvėtų bet kuris miesto stileiva. Tai buvo iššūkis, su kuriuo, manau, mums pavyko susidoroti. Suprantu, kad per naktį keliais ryškiais potėpiais neįpūsime visiems drąsos eiti į gatvę ir pasiduoti spalvų šventei. Tačiau tai gali būti tvirtas pirmas žingsnis, padrąsinant žmones spinduliuoti energiją ir pozityvumą“, – apie kūrybinį procesą pasakoja L. Kvašytė.
Čia pat dizainerė šypteli – jos gyvenime dabar dominuoja oranžinė spalva: „Ji kiek neutrali, šilta, jauki, pakelianti nuotaiką, puikiai atspindinti pozityvumą ir užtikrintumą, kurie vyrauja dabar mano asmeniniame ir profesiniame gyvenime“.
Ryškūs potėpiai ir miesto ritmas
Dominuojančios kolekcijos spalvos – kobalto mėlyna, oranžinė, violetinė, ryški raudona ir dulkėta rožinė – pasitiko ir į kolekcijos pristatymą susirinkusius svečius. Penkis skirtingus drabužių derinius pristatę modeliai iš pradžių įsiliejo į svečių minią – tarsi pranyko miesto džiunglėse. Spalvotų šviesų žaismas juos pažadino ir pakvietė švęsti spalvas, švęsti gyvenimą. Ryškiaspalviai aprangos potėpiai ir prie kolekcijos emocijos derantys „Douglas“ makiažo priemonėmis sukurti modelių įvaizdžiai neliko nepastebėti. Laviruodami tarp svečių, modeliai atrado savo vietą erdvės centre, kur traukė spalvingu aktyvaus laisvalaikio stiliumi susidomėjusių svečių žvilgsnius.
„Sėkmingi tie, kurie nenustoja judėti – dirba, mokosi, eina pirmyn. Jų diena aktyvi nuo ryto iki vakaro. Jie alsuoja pilna krūtine ir gyvena šia diena. Tačiau patogumas nėra vienintelis dalykas, kurio jie ieško – jie nepamiršta, kad ir kur beeitų ir ką bedarytų, jie pirmiausiai reprezentuoja save. Štai tokiems žmonėms ir sukurta ši kolekcija“, – apibendrina kūrėja.
Apžiūrėję kolekciją, renginio svečiai nepraleido progos įnešti spalvų ir į savo socialinių tinklų gyvenimą – kūrė asmenukes prie specialiai kolekcijos spalvas reprezentuojančių ir pagrindinę žinutę perteikiančių fotosienelių.