• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių saugumo bandymai yra neatsiejama transporto priemonių kūrimo dalis, leidžianti įvertinti jų gebėjimą apsaugoti ne tik keleivius, bet ir kitus eismo dalyvius – pėsčiuosius, motociklininkus ar dviratininkus. Tačiau ne visi gamintojai šiems bandymams skiria vienodą dėmesį.

Automobilių saugumo bandymai yra neatsiejama transporto priemonių kūrimo dalis, leidžianti įvertinti jų gebėjimą apsaugoti ne tik keleivius, bet ir kitus eismo dalyvius – pėsčiuosius, motociklininkus ar dviratininkus. Tačiau ne visi gamintojai šiems bandymams skiria vienodą dėmesį.

REKLAMA

Bent jau Europoje ir Jungtinėse Valstijose gamintojai stengiasi gauti kuo aukštesnius saugumo įvertinimus, nes tai ne tik padidina vartotojų pasitikėjimą, bet ir tiesiogiai veikia pardavimus. 

Vis dėlto, Azijos rinkoje požiūris į automobilių saugumą nėra vienodas. Skirtingos šalys taiko nevienodus reikalavimus, o tai dažnai atsispindi ir jų organizuojamuose bandymuose. Puikus to pavyzdys – „Asean-NCAP“ saugumo testai, kurie šį kartą atskleidė didžiulius „Neta V“ elektromobilio trūkumus.

Pirmasis automobilis istorijoje, gavęs 0 žvaigždučių

„Asean-NCAP“ organizacijos atlikti „Neta V“ elektromobilio bandymai pateikė šokiruojančius rezultatus. Šis modelis tapo pirmuoju modeliu istorijoje, gavusiu 0 žvaigždučių saugumo įvertinimą.

REKLAMA
REKLAMA

Iš galimų 100 balų „Neta V“ surinko vos 28,55 balo. Didžiausią susirūpinimą kėlė suaugusiųjų saugumas – iš 40 galimų balų elektromobilis surinko vos 7,89. Vaikų apsauga buvo įvertinta 13,51 iš 20 balų, o pagalbinės saugumo sistemos – 7,14 iš 20. Automobilis taip pat neturi jokių apsaugos priemonių motociklininkams, todėl šioje kategorijoje surinko 0 balų iš 20 galimų.

REKLAMA

Ataskaitoje pabrėžiama, kad priekinio susidūrimo testas buvo nesėkmingas. Automobilis nepajėgė užtikrinti tinkamos apsaugos vairuotojo galvai, kaklui, krūtinei ir dešiniajai kojai. Dar viena rimta problema – pernelyg silpnas automobilio struktūra. Susidūrimo metu priekinis statramstis akivaizdžiai deformavosi, o tai rodo, kad konstrukcija neatlaiko didesnių apkrovų.

Ar „Neta V“ pasieks Europą?

Kol kas, šis modelis parduodamas tik Kinijoje, Honkonge, Brunėjuje, Indonezijoje, Tailande, Malaizijoje ir Brazilijoje, todėl Europos vairuotojams dėl jo pasirodymo mūsų žemyno keliuose nerimauti neverta.

Tačiau jeigu „Neta“ planuoja plėstis į naujas rinkas, gamintojas turės rimtai peržiūrėti savo saugumo standartus. Priešingu atveju, tokie modeliai Europoje paprasčiausiai bus išjuokti.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų