Tikra tiesa, kad šiuolaikinės reklamos moteris paverčia daiktais, bet jos nepalyginamai geresnės nei tos, kurios buvo kuriamos prieš pusę amžiaus, rašo portalas „Business Insider“.
Dar iki įsitvirtinant pamatinėms pilietinėms teisėms, daugelis tokių kompanijų kaip „Kellogg's“ savo reklamose pateikdavo tokius šūkius: „Kuo sunkiau žmona dirba, tuo ji patrauklesnė.“
Kitos kompanijos rėmėsi netikrais moksliniais tyrimais, kurie, kaip dabar mes žinome, yra visiška nesąmonė. „7-Up“ teigė mamoms, kad šios sumaišytų sodos vandenį su savo pienu ir duotų kūdikiui. „Camel“ cigaretės buvo pramintos „daktaro mėgstamiausiu prekės ženklu.“
Galima tik paklausti savęs, kiek šiuolaikinių reklamų šokiruos mūsų proanūkius?