Aktyvesnę ir ryžtingesnę jaunąją Lietuvos kartą siekiančio ugdyti projekto „Ateities čempionai“ sumanytojos žinomos Lietuvos sportininkės nusifilmavo šią kampaniją populiarinančiame vaizdo klipe. Pasaulio čempionė bei rekordininkė dviratininkė Simona Krupeckaitė ir Europos čempionė krepšininkė Jurgita Štreimikytė-Virbickienė tokio tipo socialinėje reklamoje filmavosi pirmą kartą.
„Apie rezultatą kalbėti dar ankstoka, reikia sulaukti galutinio vaizdo. Tada pamatysime, kaip mums pasisekė įvykdyti režisieriaus nurodymus ir įgyvendinti visą kūrybinį sumanymą. Klipe mes pagrindinę žinią siunčiame tėveliams, kad šie paskatintų savo vaikus būti aktyvesniais, sportiškesniais ir sveikesniais“, – po filmavimo sakė S. Krupeckaitė.
Antrosios vaizdo klipo herojės Jurgitos Štreimikytės teigimu, pirmą kartą filmuojantis vaizdo reklamoje įdomiausia buvo pačiai pamatyti, kaip jo kūrybinė idėja yra perkeliama į realybę, ir pripažįsta, kad pats procesas nebuvo paprastas.
„Sportuodami mes turime susikoncentruoti, iš mūsų reikalaujama susikaupimo, tuo tarpu režisierius prašė kiek galima labiau atsipalaiduoti. Tačiau kaip ir sportas, darbas studijoje prieš kameras turi savų panašumų -keli dubliai atitiko treniruotes, o pasisekę kadrai filmuojantis buvo tarsi mažos pergalės, kaip ir per varžybas“, – sakė J. Štreimikytė-Virbickienė.
Klipo filmavime dalyvavo ir tikri būsimi ateities čempionai, 4-6 metų vaikai, kurie klipe atliko žaismingą vaidmenį ir visai kūrybinei grupei pateikė puokštę nesuvaidintų emocijų.
„Mintis klipą filmuoti kartu su vaikais mums visoms patiko iš karto, juk jų labui ir skirta visa „Ateities čempionų“ iniciatyva, todėl su nekantrumu laukiame ir mažųjų aktorių pasirodymo“, – sakė viena projekto sumanytojų S. Krupeckaitė.
Pasak „Ateities čempionų“ vaizdo klipo režisieriaus Andriaus Lygnugario, sportininkės sužavėjo savo paprastumu, nuoširdumu ir gebėjimu įsiklausyti į patarimus.
„Tai tikros sporto žvaigždės, profesionalės, su kuriomis viso kūrybino proceso metu buvo labai malonu dirbti“, – sportininkes gyrė režisierius.
Vaizdo klipas yra viena iš socialinės kampanijos „Ateities čempionai“ dalių, kuria siekiama skatinti aktyvesnį, sportiškesnį ir sveikesnį vaikų gyvenimo būdą.