Bankas SNORAS veiklos sustabdymo momentu 2011 m. lapkritį klientams buvo išdavęs daugiau kaip 483 tūkst. galiojančių įvairių tipų debetinių ir kreditinių mokėjimo kortelių. Sustabdžius banko SNORAS veiklą klientai nebegali naudotis turimomis mokėjimo kortelėmis, tačiau privalo padengti turimus kreditinius įsipareigojimus. Bankroto administratorius nustatė tvarką, kaip klientai, turintys panaudotus mokėjimo kortelių kredito limitus ir įskaitytiną sumą, gali padengti savo įsipareigojimus Bankui.
„Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad sutartys ir pagal jas nustatyti mokėjimai, taikomi SNORO mokėjimo kortelių kredito limitams, lieka galioti. Kuo greičiau klientai, turintys įskaitytiną sumą, nuspręs ją panaudoti įsiskolinimų pagal mokėjimo kortelių įsipareigojimą padengimui, tuo mažiau palūkanų už panaudotą kreditą bus priskaičiuota. Klientui nepateikus prašymo Bankui, mokėjimai turi būti vykdomi esamoje sutartyje nustatytomis sąlygomis,“ – informuoja banko SNORAS bankroto administratorius Neil Cooper.
Įskaitytina suma – tai kliento banke SNORAS turimi sąskaitų likučiai, neviršijantys 100 tūkst. eurų (345 tūkst. Lt), kurie nebuvo išmokėti pagal Indėlių ir įsipareigojimų investuotojams draudimo įstatymą, ir lieka prieinami kliento įsiskolinimams Bankui įskaityti.
Bankroto administratoriaus sprendimu klientams, neturintiems kitų paskolų, ir kurių įsiskolinimo Bankui (panaudoto kredito limito, priskaičiuotų palūkanų ir kitų įsipareigojimų) suma yra ne daugiau nei 10 Lt didesnė už įskaitytiną sumą, įskaitymas bus atliekamas automatiškai. Su mokėjimo kortelių turėtojais, kurių įsiskolinimas Bankui yra daugiau nei 10 Lt didesnis už įskaitytiną sumą, artimiausiu metu susisieks atsakingi banko SNORAS darbuotojai ir susitars su klientu kaip pradėti naudoti įskaitytiną sumą.
Šie kreditinių kortelių turėtojai galės pasirinkti tokius padengimo variantus: (1) pilnai padengti įsiskolinimą Bankui sumokėdami skirtumą tarp įsiskolinimo ir įskaitytinos sumos; arba (2) naudoti įskaitytiną sumą priskaičiuotų palūkanų mokėjimui tada, kai sukanka jų mokėjimo terminas, o galutinį atsiskaitymą su banku atlikti baigiantis kortelės galiojimo terminui. Jei klientas vėliau nuspręs, kad nori pilnai padengti įsiskolinimą Bankui anksčiau nei baigsis kortelės sutartis, jis gali bet kuriuo metu pasinaudoti aukščiau išdėstytu pirmuoju variantu.
Jei banko klientas be mokėjimo kortelės įsiskolinimo turi kitų paskolinių įsipareigojimų, tuomet jis gali pasirinkti kaip panaudoti turimą įskaitytiną sumą – arba pirma pilnai padengti kredito kortelės įsiskolinimą, arba iš įskaitytinos sumos dengti visus paskolinius įsipareigojimus pagal jų grafikus.
Šiuo metu Banko SNORAS klientai gali gauti patarimų dėl paskolinių įsipareigojimų įskaitymo bei kitais klausimais 17–koje banko SNORAS padalinių didžiuosiuose šalies miestuose. Ten klientai taip pat gali pateikti raštiškus paklausimus ar kitą korespondenciją bankroto administratoriaus komandai ar Banko specialistams.
Informacija apie įskaitymo tvarką ir dažniausiai užduodami klausimai bei atsakymai į juos yra pateikiami ir Banko svetainėje www.snoras.com.
Banko SNORAS kortelių turėtojams nebus taikomas aptarnavimo mokestis, nes visos išduotos kortelės yra negaliojančios.