• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienį, balandžio 3 d. prie sostinės savivaldybės pastato viešą protesto akciją surengė maršrutinių mikroautobusų vairuotojai. Naujuose maršrutų planuose į miesto pakraščius nustumti smulkieji transportininkai nepatenkinti esamomis sąlygomis prašė, jų pačių žodžiais tariant, „nežudyti verslo“.

REKLAMA
REKLAMA

Mitingo metu buvo paskelbtas prieš ruošiamą transporto sistemos pertvarkymą pasisakančios rezoliucijos tekstas. Prašymą surengti mitingą savivaldybės aikštėje akcijos organizatoriai pateikė praėjusį trečiadienį, per tą laiką buvo surinkti 13 tūkst. vilniečių parašų. Rezoliuciją Vilniaus miesto vežėjų asociacijos atstovai perduos Generalinei prokuratūrai, Vyriausybės atstovui Vilniaus apskrityje ir Prezidentei.

REKLAMA

Vilniaus miesto vežėjų asociacijos prezidentas Saulius Matulionis pasisakydamas susirinkusiems protesto akcijos dalyviams teigė, kad smulkieji vežėjai nėra nusistatę prieš bendro bilieto sistemą, tačiau nesutinka su tokiomis sąlygomis, kuriomis ją mėginama įgyvendinti.

„Mums nėra tas pats, kad nuo liepos 1 d. darbo netekti gali daugiau nei 300 žmonių, kad teks uždaryti įmones, kurios keleivius vežė jau daugiau nei dešimtmetį. Mums tikrai nėra tas pats, kad keleiviai neteks galimybės rinktis ir tai neabejotinai turės įtakos susisiekimo patogumui. Norime, kad savivaldybės valdininkai į situaciją pažiūrėtų kiek kitaip – ne iš šiltų valdiškų kėdžių“, − kreipėsi į susirinkusius savivaldybės aikštėje vilniečius S. Matulionis ir pridūrė, kad šiuo mitingu visų pirma tikisi atkreipti savivaldybės narių dėmesį, priminti, kad turėtų būti atsižvelgiama į visuomenės nuomonę.

REKLAMA
REKLAMA

Seimo nario Dainiaus Kreivio teigimu, vietoj efektyvaus viešojo transporto sistemos pertvarkymo bandoma drastiškomis priemonėmis apriboti konkurenciją. Anot jo, tokių veiksmų rezultatas bus sunaikintos darbo vietos ir patogaus susisiekimo eiliniams vilniečiams apribojimas.

Negausiai susirinkusiai miniai kartkartėmis nedrąsiai skanduojant „Zuokui – ne“, pats meras ar jo atstovai protesto akcijos dalyviams savo pozicijos išsakyti nesiteikė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip po protesto akcijos portalui balsas.lt sakė komplimentų Artūro Zuoko viešųjų ryšių įgūdžiams negailėjęs S. Matulionis, sistemos viduje konkurencijos neturi būti. Pasak jo, meras yra teisus, tačiau kol smulkieji vežėjai nėra priimti į bendro bilieto sistemą, jie jos tiesiog negali sudaryti.

REKLAMA

„Konkursai nėra skelbiami, todėl kalbėti apie tai, kad mes konkuruojame su viešuoju transportu, visiškai nėra prasmės. Kai kreipėmės į konkurencijos tarybą, ji įvardijo, kad yra trys rinkos – viešojo transporto, maršrutinių taksi ir privačių vežėjų, teikiančių paslaugas dideliais autobusais“, − kalbėjo asociacijos prezidentas.

REKLAMA

Anot jo, savivaldybės pareiškimai, esą mikroautobusus eksploatuojančios įmonės perima mokius klientus, neteisingi. S. Matulionis teigė, kad klientai patys renkasi sau patrauklesnę paslaugą. „Esame mobilesni, greitesni, mūsų transporto priemonės yra naujesnės. Akivaizdu, kad šiandien, bent tiems 5 proc., kuriuosn kaip teigia savivaldybės atstovain mes pervežame, esame reikalingi“, − konstatavo jis.  

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų