Kadangi Didžioji Britanija ketina palikti Europos „Open Skies“ sistemą, tai reiškia, kad britų valdžiai reikės iš naujo pasirašyti susitarimą, jog skrydžiai būtų nenutraukiami. Kitaip, bus grįžta prie istorinių Pasaulio prekybos organizacijos taisyklių, kurios neapibrėžia aviacijos ir iškelia grėsmę, kad jau nuo 2019 m. kovo, kuomet šalis išstos iš ES, skrydžiai tarp Europos ir Jungtinės Karalystės bus baigti.
Šiandien prasidėjus Didžiosios Britanijos išstojimo iš ES procesui, bendrovė nedelsiant paragino numatyti strategiją, kaip būtų galima išlaikyti žemų kainų skrydžius tarp Didžiosios Britanijos ir Europos Sąjungos nuo 2019 m. kovo. Pasak jų, beliko 12 mėnesių tam suplanuoti, kadangi vasaros tvarkaraščiai turi būti paleisti 2018 m. kovą.
„Mes bijome, kad Britanijai nepavyks suderinti tokio susitarimo laiku, t. y. iki 2018 metų vidurio, kuomet planuojami 2019 metų vasaros maršrutai. „Ryanair“ kaip ir kitos avialinijos, savo skrydžius planuoja 12 mėnesių į priekį, taigi tik tiek laiko ir yra likę iki mūsų 2019 metų planų sudarymo. Tai gali lemti skrydžių į Britaniją ir joje sumažinimą. Jungtinės Karalystės valdžia turi reaguoti į šią situaciją dėl avialinijų ir keleivių bei iškelti aviaciją į prioritetus derinant „Brexit“ klausimą su Briuseliu. Britanijos avialinijos, oro uostai ir keliautojai turi iš anksto gauti paruoštą aviacijos paketą arba rizikuos būti atkirsti nuo Europos 2019 metų kovą“, - praneša kompanija.
„Ryanair“, kuriame dirba virš 3 tūkst. Jungtinės karalystės darbuotojų, į Didžiosios Britanijos oro uostus perkėlė 44 mln. klientų. Dėl „Brexit“ ši bendrovė nebeplėtė savo orlaivių bazės bei augimo prognozę sumažino nuo 15 proc. iki 6 proc., rašoma pranešime spaudai.