„Kitais metais mes augsime, bet labiau kokybiškai nei kiekybiškai. Prie parko planuojame pridėti dar vieną lėktuvą. Turėjome šiek tiek vėlavimų (lėktuvų skrydžių - BNS), tai yra nepatogu ir negerai, žiūrime į procesus. Su mūsų Kambodžos licencija mes tikimės augimo kitais finansiniais metais, bet apie tai dar anksti kalbėti“, - antradienį spaudos konferencijoje sakė „Small Planet Airlines“ vadovas Kristijonas Kaikaris.
Jo teigimu, bendrovė kitais metais tikisi gauti Kambodžos oro vežėjo pažymėjimą. Šiuo metu ji turi tokius pažymėjimus Lietuvoje, Lenkijoje ir Vokietijoje, skraidina iš bazių Lietuvoje, Lenkijoje, Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje ir Italijoje.
Žiemos sezono metu „Small Planet Airlines“ 7 lėktuvus nuomoja Kambodžai ir Indijai bei Saudo Arabijai, taip išnaudodama orlaivius, kai Europoje sumažėja turistų skrydžių paklausa.
„Mūsų pagrindinė strategija - pervežti klientus į atostogų vietas. Europoje atostogos turi sezoniškumą ir sezonas prasideda gegužę, o baigiasi spalio viduryje arba pabaigoje. Ką daryti su neskraidančiais lėktuvais? Pagal mūsų strategiją mes lėktuvus išvežame į kitas rinkas. Dalis mūsų lėktuvų išskrenda į kitą rinką - mūsų pasirinkimas yra Azija. Mes lėktuvą išnuomojam su įgula ir draudimu, bet kuras ir kiti dalykai organizuojami mūsų partnerių. Lėktuvai skraido su mūsų prekės ženklu“, - teigė K.Kaikaris.
Pagrindinės bendrovės žiemos skrydžių kryptys šiemet bus Kanarų salos, Egiptas, Dubajus ir slidinėjimo kurortai Europoje.
„Small Planet Airlines“ orlaivių parke yra 21 lėktuvas - 17 „Airbus A320“ ir 4 „Airbus A321“.
Praėjusiais metais „Small Planet Airlines“ gavo 76,757 mln. eurų pajamų (49,7 proc. daugiau nei 2014 metais), jos grynasis pelnas sumenko 0,5 proc. iki 3,708 mln. eurų. Pernai ji pervežė 699 tūkst. keleivių - 27,3 proc. daugiau.
100 proc. įmonės valdo Vytauto Kaikario ir Andriaus Staniulio valdoma „Small Planet Group“.