„Užsibrėžtų plėtros planų bendrovei įgyvendinti nepavyko dėl kelių priežasčių – sezono pradžioje vėlavo dalies lėktuvų pristatymas, rinkoje masiškai trūko įgulų, netikėti techniniai gedimai bei nepatikimos trečiųjų šalių teikiamos skrydžių paslaugos taip apsunkino labai įtemptą skrydžių tvarkaraštį, kad dėl skrydžių vėlavimų itin išaugo skrydžių kaštai“, – komentare BNS teigė „Small Planet Group“ vadovas Vytautas Kaikaris.
Anot jo, finansiniai nuostoliai privertė Vokietijos įmonę kreiptis į Berlyno teismą dėl restruktūrizavimo. Teigiama, kad Vokietijos civilinės aviacijos administracijai neprieštaraujant, restruktūrizavimo metu įmonės licencija nebus panaikinta ir ji tęs veiklą.
Šių metų kovą, pristatydamas įmonės planus, „Small Planet Airlines“ vadovas Kristijonas Kaikaris teigė, kad pagrindinė grupės augimo rinka 2018 metais bus Vokietija, kur erdvės rinkoje atsirado po dviejų bendrovių „Air Berlin“ ir „Niki“ žlugimo.
Pasak V. Kaikario, šių metų vasaros sezonui bendrovė buvo suplanavusi dukart didesnį augimą.
„Small Planet Airlines“ Vokietijoje veikė nuo 2015-ųjų, o 2016 metų pavasarį jai buvo suteiktas Vokietijos oro vežėjo pažymėjimas.
Oro bendrovė taip pat veikia Lietuvoje, Lenkijoje ir Kambodžoje – čia ji tęsia veiklą.
2017 metais „Small Planet Group“ gavo 323,1 mln. eurų konsoliduotų pajamų – 44,8 proc. daugiau nei 2016 metais. Šiemet grupė planuoja augti 26,9 proc. iki 410 mln. eurų. Grupė pernai uždirbo 5,1 mln. eurų grynojo pelno, kai 2016 metais buvo patyrusi 3,8 mln. eurų grynųjų nuostolių.