Automobilių gamintojas daug investuoja į savo gamyklų pertvarką, taip pat į plėtrą, skaitmeninimą ir nuolatinį darbuotojų mokymą. Siekdama patenkinti elektrinio mobilumo poreikius, bendrovė jau pakėlė daugiau nei 23 000 specialistų kvalifikaciją.
„Baterijų sistemos yra pagrindinė mūsų sėkmingo perėjimo prie elektrinio mobilumo sudedamoji dalis. Pusė milijono įmonės „Škoda“ pagamintų baterijos sistemų, skirtų MEB ir įkraunamiesiems hibridiniams automobiliams, yra puikus pasiekimas: tai liudija ir „Volkswagen“ grupės pasitikėjimą mūsų aukštos kvalifikacijos komanda, ir mūsų bekompromisį įsipareigojimą e. mobilumui.
Netrukus perjungsime dar aukštesnę pavarą: atidarysime papildomą surinkimo liniją ir toliau didinsime kasdienį baterijų sistemų gamybos pajėgumą. Todėl laikomės savo aiškiai apibrėžto plano, siekdami sustiprinti Čekiją kaip e. mobilumo centrą“, – sakė Michaelas Oeljeklausas, „Škoda Auto“ valdybos narys, atsakingas už gamybą bei logistiką.
Po sistemą per 86 sek.
Bendrovės būstinėje aukštos įtampos akumuliatoriai „Škoda“ modeliams su įkraunamąja hibridine pavara gaminami nuo 2019 m. rugsėjo mėnesio. Taip pat jie tiekiami ir kitiems grupės prekių ženklams: „Audi“, „SEAT“ ir „Volkswagen“.
Kiekvienoje pamainoje dirba apie 50 darbuotojų maždaug 2 000 m² erdvėje. Greta darbuojasi net 13 visiškai automatizuotų robotų: jie, pavyzdžiui, perkelia ypač sunkius komponentus. Taip kas 86 sekundes sukomplektuojama baterijos sistema MQB platformos modeliams su įkraunamąja hibridine pavara. Nuo gamybos linijos nuvažiuojanti sistema sveria apie 130 kilogramų.
2022 m. gegužę „Škoda Auto“ ėmė gaminti visiškai elektra varomų transporto priemonių baterijų sistemas „Volkswagen“ grupės modulinei elektromobilių platformai (MEB). Sistemų galia siekia nuo 55 iki 82 kWh. Kartu su atskirais baterijų moduliais, kurių kiekviename yra 16 arba 24 celės, MEB baterijų sistemą taip pat sudaro korpusas su integruota aušinimo ir akumuliatoriaus valdymo sistema bei būtinos elektros jungtys.
Prie gamybos linijos, į kurią „Škoda Auto“ investavo apie 130 mln. eurų, triūsia apie 250 darbuotojų. Automobilių gamintojas 2023 m. pradės eksploatuoti dar vieną MEB surinkimo liniją ir padidins bendrą gamybos apimtį: bendras baterijų sistemų gamybos pajėgumas padidės iki 2 300 vienetų per dieną, iš kurių elektromobiliams bus skirta 1 500 vnt., o iš tinklo įkraunamiesiems hibridams – 800 vnt.