„Tikrai negaliu sakyti, kad mes važiavome be klaidų. Klydome. Ir ne vieną sykį. Tačiau mūsų pasirinktas tempas buvo pakankamai geras. Mums pavyko išvengti rimtesnių incidentų. Jei esame pirmi, vadinasi, buvome greičiausi. Jausmas – fantastiškas. Noriu padėkoti visiems, kurie mus palaikė, kurie padėjo – tai visos komandos pergalė,“ - po finišo Elektrėnuose kalbėjo Giedrius Notkus.
Šiam ekipažui – tai antras laimėtas Lietuvos ralio čempionato etapas karjeroje. G. Notkus ir D. Strižanas 2013 metais buvo laimėję ralį Druskininkuose, o prieš paskutinį šių metų Lietuvos čempionato etapą dar sykį priminė, kad yra vieni favoritų bet kuriame automobilių ralio renginyje. Šiose lenktynėse jie laimėjo 3 greičio ruožus iš 8.
Antroje vietoje ilgai buvo svečiai iš Latvijos – Janis Vorobjovas ir Andris Malniekas. Kadangi antroje ralio pusėje būtent G. Notkaus ekipažui teko važiuoti pirmam, buvo kalbančių, kad latviai mėgins atakuoti. Jie taip ir padarė, tačiau atakos nieko nedavė. Latviai priartėjo prie G. Notkaus, tačiau paskutiniajame greičio ruože, prieš kurį ekipažus skyrė 17 sekundžių, latvių „Mitsubishi Mirage“ buvo priverstas sulėtinti tempą – dėl prakirsto rato jie prarado apie 50 sekundžių ir ne tik nepavijo lyderių, bet užleido ir antrą vietą – į ją pakilo Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius („Mitsubishi Lancer EVO IX“).
„Prastai jaučiuosi, sirguliuoju, o lenktynės pareikalavo tikrai labai daug fizinių jėgų, nes oras buvo labai karštas, automobilio salone – lyg saunoje. Pavargome, bet džiaugiamės užimta vieta,“ - sakė D. Jocius.
Ketvirtą vietą bendroje įskaitoje užėmė Bendiktas Vanagas ir Greta Germanavičiūtė („Subaru Impreza WRC“), penktas finišavo šio ralio organizatorius Ramūno Čapkausko ir Tomo Šipkausko („Mistubishi Lancer EVO IX“) ekipažas, o šeštoje vietoje liko 5 iš 8 „DHL Rally Elektrėnai“ greičio ruožus laimėję broliai Žalos. Jeigu ne pramuštas ratas antrame greičio ruože, jie finiše nebūtų atsilikę nuo lyderių 3 min. 21 sek. Tačiau šansas atsigriebti dar bus – spalį laukia paskutinės šių metų Lietuvos čempionato lenktynės.
Labai patekinti septinta vieta buvo Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras. Šis ekipažas nugalėjo antroje įskaitoje, o svarbiausia – aplenkė varžovus iš Rusijos, su kuriais konkuruoja šalies čempionato suvestinėje. Aleksandras Gorelovas, prieš mėnesį Zarasų apylinkėse įsiamžinęs įspūdingu „Mitsubishi“ skrydžiu, šį kartą vairavo atsargiau, tačiau greitai – liko aštuntas.
11-a vieta džiaugėsi ir vietos publikos favoritas – elektrėniškis Eugenijus Sladkevičius: „Kol pirmoje ralio pusėje važinėjome laukais – rezultatas buvo prastas. Kai po pietų iš kelio nebeišlėkdavome, rezultatas pradėjo gerėti“, - ironizavo sportininkas.
Tarp 2WD techniką pasirinkusių ekipažų kova irgi vyko labai atkakli. Tiesa, keli greiti lietuviai su BMW M3 varžybų nebaigė, tad pirma vieta atiteko svečiams – nugalėjo Nikolajus Griazinas ir Jaroslavas Fiodorovas („Peugeot 208 R2“). Analogišku automobiliu važiavę Denisas Rostilovas ir Aleksejus Ignatovas liko treti.
„Esame nustebinti ralio lygiu. Viskas – super. Greičio ruožai – nepakartojami. Publika ir visa organizacija – aukščiausio lygio. Mums tai buvo puiki galimybė pasitreniruoti prieš artėjantį Europos čempionato etapą“, - gyrė organizatorius 2WD įskaitos nugalėtojai. Tarp dviejų „Peugeot“ važiavusių ekipažų įsiterpė greičiausi lietuviai – Egidijus Valeiša ir Povilas Reisas (BMW M3).
Tarp Lieuvos sportininkų, pasirinkusių viena ašimi varančią techniką, antri liko Karolis Raišys ir Saulius Jurgelėnas (BMW M3), treti – Evaldas Joteika ir Donatas Palepšaitis („VW Golf“).
2016 m. Lietuvos čempionatą ralio lenktynininkai pabaigs spalio pradžioje Druskininkuose.