Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šiais laikais visi modernūs automobiliai turi atlikti vieną svarbiausių bandymų. Susikaupti ir keliauti į „EuroNCAP“ bandymų poligoną, kuriame kelių specialistų komanda bando išsiaiškinti ar gamintojai pakankamai dėmesio skyrė automobilio keleivių saugumui.
Bandymų metu, „EuroNCAP“ specialistai išbando stabilumo kontrolių elgesną ir imituoja keletą avarinių situacijų. Pavyzdžiui : šoninio, galinio ir priekinio smūgio bandymai parodo kaip iš tikro tvirtai yra suręstas naujas automobilis.
Tačiau dabar sugrįžkime į 1997 metus, kai į šį bandymų poligoną atvažiavo trečios serijos „BMW“. Mūsų šalyje populiarus modelis sulaukė labai aštrios kritikos iš jį vertinusių specialistų. Nors tuo metu didžioji dalis automobilių negalėjo pasigirti aukštu saugumo lygiu, tačiau trečiukas buvo įvertintas kaip pavojingas gyvybei.
Pasižiūrėkime kaip „E36“ sekėsi „EuroNCAP“ saugumo bandymuose.
Šiais laikais visi modernūs automobiliai turi atlikti vieną svarbiausių bandymų. Susikaupti ir keliauti į „EuroNCAP“ bandymų poligoną, kuriame kelių specialistų komanda bando išsiaiškinti ar gamintojai pakankamai dėmesio skyrė automobilio keleivių saugumui.
Bandymų metu, „EuroNCAP“ specialistai išbando stabilumo kontrolių elgesną ir imituoja keletą avarinių situacijų. Pavyzdžiui : šoninio, galinio ir priekinio smūgio bandymai parodo kaip iš tikro tvirtai yra suręstas naujas automobilis.
Tačiau dabar sugrįžkime į 1997 metus, kai į šį bandymų poligoną atvažiavo trečios serijos „BMW“. Mūsų šalyje populiarus modelis sulaukė labai aštrios kritikos iš jį vertinusių specialistų. Nors tuo metu didžioji dalis automobilių negalėjo pasigirti aukštu saugumo lygiu, tačiau trečiukas buvo įvertintas kaip pavojingas gyvybei.
Pasižiūrėkime kaip „E36“ sekėsi „EuroNCAP“ saugumo bandymuose.