Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
BRIEDIS jokiu stabdziu negali isjungti,JI NIEKAS NEGALI ISKUNGTI-neimanoma-VISISKOS PASAKOS ,NESAMONES tipo janutienes
Lietuvos geležinkeliai su tokiais nedideliais srautais yra begalo saugūs. Šioje situacijoje jokios rizikos nebuvo, nes po susidūrimo su briedžiu mašinistas žinojo, kad priešais važiuoja tik vienas vienintelis traukinys ir tas jau senai laukia prasilenkimo stotyje. Tokiu atveju situacija yra tokia, kad nėra jokio traukinio priešais. Šaunu, kad buvo įdėta pastangų davežti keleivius iki stoties iš kur žmonės patogiai toliau tęsė kelionę.
@Algirdas Aukščiausio lygio nusišnekėjimas. Matyt LTG Link vadovybėje dirbat :) Važiuoti be stabdžių, net ir žinant, kad priekyje kelias laisvas, būtų kvailumo viršūnė. Gerai, kas gerai baigiasi - čia netinka. Nes tokia rizika nepamatuotai aukšta, negali būti jokių interpretacijų.
@Linas tai jūs dirbate LTG vadovybėje ir turite aukštus saugumo reikalavimus, bet mums paprastiems keleiviams kartais reikia davažiuoti iki sustojimo, o ne sėdėti užstrigusiam kažkokiam miške...
Viskas kas parašyta tai briedas,gali tikėti tik tie kas nedirbe geležinkelio sistemoje.Išvyko,supjaustė iešmus ir nieko tokio.žalos nebuvo,niekas nenukentėjo.Štai kokie džentelmenai vadovauja,nesupratingi,neišmanantys bet sėdi ir visus kvailina.Kur saugaus eismo,geležinkelio inspekcija?kažkas čia ne taip.Prie mūsų darbo anksčiau taip nebuvo pro pirštus žiūrima,juk kiekviena instrukcija yra parašyta ne iš vadybininkų o iš įvykių kurie buvo įvyke kad ir Žasliuose,ar daug trūko?,nors tai ir kita situacija.Kyla klausimas kaip neisitikines mašinistas išvyko į stotį,kokiu greičiu.kodėl eismo kordinatorius leido ir...jei taip toliau bus ir katastrofų sulauksim, nes matosi kad vadovas visiškai abiejingas,nekompetingas..
@FELIKSAS pilnai pritariu ir visiškai nesutinku su straipsnio autoriumi, tai yra briedas...dabar yra daug saugiau ir va sėdi džentelmenai iš TV3 ir kvailina, tikiuosi inspekcija ištirs ir patikrins, nes tokį briedą rašyti ir kvailinti žmones neatsižvelgiant į instrukciją yra žemiau absurdo...
Aš manau kad buvo pažeistos darbo taisyklės nes jaigu dirba žmonės tai turi dirbti poromis. O čia tuo labiau geležinkelis, ne veltui tarybų sąjungoje buvo mašynistas ir padėjėjas. Darbo instrukcijos yra rašomos žmoniu krauju.
@Ramūnas Autobusus, sunkvežimius taip pat po vieną vairuoja ir bėdos nemato.
@Buvęs LTG Kiek žmonių veža sunkvežimis? Autobusas? Traukinyje dešimtis kartų daugiau. Tikrai nesi dirbęs LTG, jei taip šneki.
Šūdus rašinėja ir dar giriasi ale TV3 išsiaiškino. Klounai
Vadovauja tai taip ir yra. Nulis kompetencijos. Absoliutus bardakas. Galėtų labiau žurnalistai pradėt domėtis geležinkeliais, daug įdomybių sužinotų
@Kai visokie baužiai dabar kaip tik mums reikia kompetetingo vadovo, prašau parašyk mums dėl darbo, priimsim.
Nu keista pradedant judėti po įvykio turejo patikrinti stabdžius gal neseniai iškeptas mašinistas po trumpalaikių kursu ko toliau laukti
@Povilas Ką ir padarė, bet žurnalistei ši informacija buvo matyt ne aktuali
Tokiu avarijų LG gali būti apstu daug,nes tokios betvarkes kokia yra prie šios valdžios nebuvo net blogiausias 1991 metais kaip buvo atkurta nauja Lietuva ......gėda vagių ir plėšikų Valstybė.
@Antanas Aš daug dirbau ir ariau, bet mokėjo man nedaug... tas direktorius važinėjo su prabangia mašina ir turėjo didelį namą... tai taip išeina, kad jis mane apvogė ir apiplėšę? nes aš nieko neturiu... kodėl valdžia tik apiplėšia? mane apiplėšė verslininkas, nors valstybei pasak buhalterės tas verslininkas mokesčius mokėjo sąžiningai.
Tiltai griuva,traukiniai byra,kas toliau.Kai ejom i sajudzio mitingus ne svajot nesvajonom kad lietuva nugarmes i su..d duobe amziams,isvada kas ja beisgelbeti gali nebent pulti ant keliu ir melstis i rytu puse
Ne "Dūkštų" stotį, o "Dūkšto". Miestelis yra DŪKŠTAS, o ne kažkoks kaimas "Dūkštos". Pvz., ten, DŪKŠTE, gyvena "valstietė" Agnė Širinskienė...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų