Kartais net ir labai pamėgtas maisto produktas gali nebebūti toks skanus po netikėto radinio jame. Naujienų portalas Balsas.lt sulaukė skaitytojo laiško, kuriame vilnietis studentas pasidalijo savo istorija apie netikėtą radinį pamėgtų marinuotų pipirų stiklainyje.
„Viename „IKI“ prekybos centrų įsigijau du stiklainius marinuotų pipirų. Šį produktą visuomet perku tik šio tinklo parduotuvėse, nors nė vieną jų man nėra pakeliui, nes kitur nesu matęs. Po kelių dienų vieną iš stiklainių atidariau ir jau bebaigiant valgyti pipirus pastebėjau, kad vienas jų truputį pajuodęs, o patikrinęs, kas viduje nustebau – ten buvo didelis riebus kirminas“, – laiške rašė skaitytojas.
Pasak laiško autoriaus, kreiptis į vartotojo teises ginančias organizacijas jis nesiryžo, pabijojęs, kad tai atims labai daug laiko ir energijos. Skaitytojas laiške teigė nustebęs dėl netikėto radinio.
Kirmėlė (nuotr. asm. archyvo)
Į klausimą, ar radęs nepageidautiną turinį pakuotėje, vartotojas gali kreiptis tiesiai į pardavėją, „IKI“ prekybos tinklo atstovas spaudai Valdas Lopeta sakė: „Pakuotėje radęs nekokybišką produktą, pirkėjas jį gali grąžinti į parduotuvę. Tokiu atveju jam kompensuojamas patirtas nuostolis, o mes kreipiamės į gamintoją, nustatome, kas atsakingas už nekokybišką produktą ir imamės priemonių saugai užtikrinti. Kadangi šiuo atveju pipiras buvo sandarioje stiklinėje pakuotėje, greičiausiai už nekokybišką prekę būtų atsakingas gamintojas.“
Paklaustas, ar dažnai pasitaiko tokio pobūdžio skundai, pašnekovas patikino, tokio pobūdžio skundas jo darbo praktikoje yra pirmas.
Kalbėdamas apie tai, kokios būtų jo rekomendacijos vartotojui, patekusiam į nemalonią situaciją dėl netikėto radinio maisto produktuose, pašnekovas sakė: „Vartotojas turėtų nedelsdamas pranešti prekybos tinklui, kad galėtume operatyviai atlikti tyrimą, įvertinti kitų prekyboje esančių šios rūšies produktų kokybę ir atlyginti pirkėjui patirtus nuostolius“, – kalbėjo V. Lopeta.
Dėkojame skaitytojui už naujieną, norėdami pranešti naujieną, spauskite čia.