Šią savaitę su tokia problema susidūrę vartotojai tvirtina, kad negalėjo įsigyti net ir vienkartinių važaiavimo bilietų, nes jų „Lietuvos spaudos kioskuose“ tiesiog nebuvo. Balsas.lt skaitytojo teigimu, elektroninio bilieto nebuvo įmanoma papildyti visuose kioskuose, kuriuose tik bandė.
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Gintas Bliuvas sakė, kad tai – ne „Vilniečio kortelės“ sistemos, o platintojų. „Vilniečio kortelės sistemoje sutrikimų neužfiksuota, dėl to tikriausiai sutriko spaudos kioskų ryšys su tinklu, nes jei neveiktų „Vilniečio kortelės“ sistema, ji neveiktų visame mieste“, - teigė jis.
Ne pasiteisinimas važiuoti „zuikiu“
„Taip ir kitose prekybos vietose kartais dingsta ryšys su banku, dėl to, atsiskaityti kortelėmis nebūna galimybės. Stengiamės kiek įmanoma glaudžiau bendradarbiauti su platintojais, kad tokių sutrikimų būtų išvengta, o jiems įvykus, jie būtų sprendžiami kaip įmanoma greičiau“, - sakė G. Bliuvas.
Net jei elektroninis bilietas nepildomas visuose aplinkiniuose kioskuose ir nėra vienkartinių bilietų – tai ne pasiteisinimas važiuoti be bilieto. „Susisiekimo paslaugų“ atstovai keleiviams siūlo vienintelę išeitį – įsigyti bilietą iš vairuotojų su antkainiu.
Informaciją apie sutrikimus perduota platintojams. Vilniečiams, susidūrusiems su tokia situacija, siūloma informuoti elektroniniu paštu [email protected].