• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vis dažniau užuot mokėję grynaisiais pinigais, vartotojai renkasi atsiskaitymą mokėjimo kortelėmis. Bet bankinių atsiskaitymų problemos vartotojams sukelia didelių nepatogumų.

Vis dažniau užuot mokėję grynaisiais pinigais, vartotojai renkasi atsiskaitymą mokėjimo kortelėmis. Bet bankinių atsiskaitymų problemos vartotojams sukelia didelių nepatogumų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Patekau šiandien į dvi labai nemalonias situacijas. Negalėjau sumokėti kortele už pietus kavinėje, o paskui kilo bėdų norint susimokėti už važiavimą taksi. Didžiausias absurdas tai, kad prisijungęs prie savo elektroninio banko, pinigus sąskaitoje matau, bet įkišus kortelę į bankomatą – jų sąskaitoje jau nebėra“, – pasakojo į naujienų portalo Balsas.lt redakciją paskambinęs vilnietis. Vyras, kuris yra „Šiaulių banko“ klientas, teigė dėl šio gedimo patyręs nepatogumų.

REKLAMA

Bankas: sutrikimų neužfiksuota

AB „Šiaulių bankas“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorė Daiva Grikšienė portalo Balsas.lt žurnalistus tikino, kad jokių atsiskaitymo sutrikimų banke nepastebėta.

„Jokių sutrikimų nepastebėjome, todėl negalime pasakyti, kodėl taip nutiko. Taip pat nesulaukėme ir kitų klientų pranešimų apie tai, kad strigtų atsiskaitymai mokėjimo kortele", – tikino ji.

REKLAMA
REKLAMA

„Todėl kviestume nepatogumų patyrusį klientą kreiptis į banką. Kartu su juo išsiaiškinsime, kokios ir dėl kokių priežasčių kilo problemos ir jas išspręsime“, – pridūrė banko atstovė.

D. Grikšienė patikslino, kad kilus nepatogumų „Šiaulių banko“ klientai darbo metu gali skambinti klientų linija 8 700 55055, o kitu metu – numeriu, nurodytu ant mokėjimo kortelės.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų