„Opozicija gerai susiskaičiavo, kiek Seimo narių yra salėje, pamatė, kad yra galimybė priimti tokį sprendimą, kad būtų atidėtas biudžetas, tai, matyt, ir pasinaudojo tomis procedūrinėmis galimybėmis. Didelio strioko nematau“, – žurnalistams Seime sakė G. Skaistė.
„Kadangi biudžetas šiemet, kaip ir pernai, teikiamas šiek tiek anksčiau nei numato Statutas, mes to laiko tikrai pilnai dar turime“, – pridūrė ji.
Klausimo išbraukimą iš darbotvarkės parėmė visa opozicija ir du valdančiųjų atstovai, taip pat šeši susilaikę valdantieji. Visgi G. Skaistė sako, jog galimą koalicijos sutarties pažeidimą ji vertins, kai bus balsuojama dėl galutinio biudžeto priėmimo.
„Man atrodo, tuomet yra esminis balsavimas, kuomet reikalinga atskiriems pasiūlymams daugiau nei pusės visų Seimo narių. Natūralu, kad be valdančiosios daugumos balsavimo jokie pasiūlymai, kuriems nepritaria Vyriausybė, negalėtų būti priimti. Jeigu tuomet atsiranda balsavimų, kurie nesuderinami, tokiu atveju laikyčiau, kad tai yra koalicijos pažeidimas šiuo atveju“, – sakė G. Skaistė.
Ministrė taip pat teigė, kad Seimo Biudžeto ir finansų komitetas norėjo būti konstruktyvus ir įvertinti visų komitetų pasiūlymus nepaisant to, kad patys pasiūlymai neatitinka Seimo statuto.
„Visi nurodyti šaltiniai, gal išskyrus Žmogaus teisių komitetą, kuris padirbėjo išsamiau, visi kiti pasiūlymai yra nurodantys šaltinius, kurie yra neegzistuojantys, tai jie iš principo patys iš savęs neatitinka Statuto“, – sakė G. Skaistė.
„Komitetas norėjo, kad Vyriausybė turėtų galimybę plačiau pasižiūrėti, gal paieškoti kitų prioritetų esamų asignavimų rėmuose, bet jei Seimo nariai nori Statuto laikytis pagal kiekvieną raidę A+B+C, tai, matyt, Vyriausybė gali ir nesvarstyti tų pasiūlymų, kuriuos komitetai suformulavę, nes jie neatitinka Seimo statuto“, – pridūrė ji.